Seppe Cools |
25 april 2010 01:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord
(Bericht 4710997)
Vrijheid vragen is niet gelijk aan iets promoten , wat de rechtsen promoten is de anti-islam toestand.
|
Antwoorden als dit zijn een regelrechte schande.
Ik heb, vooral als reactie op u, het volgende bericht gepost:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11
Hierin vertelde ik u wat u nog niet bleek te weten, namelijk dat je een geloof niet kiest en dat het bijgevolg niet om vrijheid gaat.
En waar antwoord jij mee?
Met een zin die vol negering er toch nog altijd vanuit gaat dat het geloof een keuze is en dat iets als "godsdienstvrijheid" wel zou bestaan.
Dan vraag ik mij af waarom ik al die tijd gesteken heb in die post van mij, als jij hem toch niet begrijpend kan lezen.
Wil jij recht van spreken hebben? Wil jij de waarheden en onwaarheden écht weten over deze materie? Doe dan wat nodig is en bestudeer de wetenschap er dan van: hersenen, biologie, psychologie, etc...
Geen zin? Zwijg dan want dan is jouw visie evenveel waard als eender welke random visie die gevormd werd door willekeurige woorden naast elkaar te leggen in een willekeurige volgorde.
Als je iets zegt, zorg er dan voor dat het gebaseerd is op juistheden, op waarheden. Of vindt jij deze wereld niet belangrijk genoeg misschien om er een fatsoenlijke plaats van te maken?
Als je de wereld belangrijk genoeg vindt, dan moet je ze ook serieus nemen, en dat doe je niet zonder nadenken of zonder onderzoek.
|