![]() |
Ik ben geen fan van BDW (ook niet van Reynders), maar hier wordt er toch niemand vergeleken met Dutroux?
|
Citaat:
|
Ik waag me maar in de leeuwenkuil.
Er is een verschil tussen zeggen dat wat de Vlamingen doen, is wat de nazis deden en zeggen dat Reynders aanstellen als bemiddelaar in het B-H-V-dossier even verstandig is als aan Marc Dutroux vragen om over de goede zeden te waken. Hij had ook kunnen zeggen dat Reynders aanstellen als bemiddelaar in het B-H-V-dossier net hetzelfde is als aan een beer vragen om over de honing te waken. Vergelijk ik Reynders nu met een beer? :roll: Laten we liever spreken over wat Maingain zoal verklaart aan de buitenlandse pers: http://videos.tf1.fr/jt-20h/nouvelle...e-5828332.html |
Citaat:
Zijn gekozen topictitel is dan ook gewoon een flagrante leugen. |
Er moet in buitenland wat afgelachen worden :lol: wat een soap
|
Citaat:
Mensen kunnen zich hierdoor op de tenen getrapt voelen, en dat kan toch niet de bedoeling zijn. |
Citaat:
Inderdaad, zijn uitspraak is wel wat ongelukkig en het valt natuurlijk te verwachten dat intellectueel oneerlijke mensen dit trachten te misbruiken. |
Citaat:
Volgens mij is uwe kant met beeldspraak bezig , terwijl de andere kant ronduit beledigt, van een objectief standpunt gesproken. Het kinderachtige wij de goeien zij de slechten, het credo van de nationalist. Ga ook maar de reakte van dezelfde bart na op het artikel in la libre met het massagraf, terwijl hijzelf het over hutu's en tutsi's had in zijn eigen colum. Kinderachtigheid ten top. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog de ogen open voor de infantiele reacties een vlaamse kant, en ge hebt terug een klare kijk op de dingen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart wist 't. Hij laat zich niet muilkorven door de pocos, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben toch nog verschoten, je ziet het wel aan zijn gezicht maar toch... |
Citaat:
Hoe noemt u het verschonen van de ene met "beeldspraak" en de andere beschuldigen van een regelrechte aanval dan? intelectuele eerlijkheid? Ik wacht nog steeds op de uitspraak van maingain, die de vlamingen direct en onomwonden voor nazi's uitmaakt. |
even opletten mensen....
BDW houdt een betoog over de opdracht van Reynders..(ook te vinden op de website van de NVA)en ergens vindt hij het nodig om de houding van Reynders tov BHV te vergelijken met de houding van Dutroux tov moraliteit... Enkel vunzige persmuskieten pikken dat ene zinnetje er weer uit,verdraaien het,halen het uit zijn context,en lanceren het in de hoop weer eens een fiks strobrandje te stichten.... Is er nu iemand die echt gelooft dat een BDW de heer Reynders,als mens, DIREKT afweegt met de heer Dutroux? Komaan zeg ,tegen dat het in het Frans "vertaald" en becommentarieerd in Le Soir zal staan wordt het inderdaad helemaal geloofwaardig.Fun voor de persmuskietren gegarandeerd,ze doen zelfs alsof ze de democratie "dienen" hiermee :evil: Dergelijke dingen ontmoedigen de mensen om nog politieker te worden of zelfs maar om een maatschappelijk verantwoordelijke funktie te dragen...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be