![]() |
Citaat:
|
'k zal maar reklame maken voor mijn boekske, zekers ? :-)
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...urized_Reactor We zullen wel zien of dat zo is. |
Citaat:
Ik kan wel kwijt dat er een pak dossiers zijn... Kan er nog aan toevoegen zoals Eyskens destijds zei: "Het is niet goed dat de mensen alles weten". Niet dat ik achter dat soort standpunten sta. Zich moeten houden aan rechten en plichten is een andere zaak. |
Citaat:
Ook alle extreem hoog en extreem laag energetische straling is schadelijk voor ons DNA (veroorzaken mutaties). Bron: 6e jaar biologie cursus Leven in Evolutie biologie 6 geschreven door M. Delbaere en D. Dubois. Voor de rest, de straling die overblijft als afval in een vat zit, is maar een fractie van de straling dat het goedje echt uitzendt. |
Citaat:
http://www.epr-reactor.co.uk/scripts...asp?P=139&L=EN Er zijn nog andere afgeleide firma's. |
Citaat:
Als je je daarachter moet verschuilen, dan heb je werkelijk niets om je op te baseren. Citaat:
Dus tot nader order zijn je beschuldigingen op lucht gebaseerd. Waarvan akte. Je stelling klopt dus ook niet. |
Citaat:
Wrong answer dus :) Citaat:
De vraag ging over een bron die aantoont dat het gebruik van kernenergie kanker veroorzaakt... Of als je dan toch bovenstaande als argument wil gebruiken: welke bron toont je aan dat het gebruik van kernenergie die types straling tot bij je bevolking brengt? Citaat:
|
Citaat:
In ben op rust Sfax. Beste Sfax... ik moet niets. |
Citaat:
Jij mag hier claimen wat je wil, maar zonder bron-materiaal blijf je niet meer of minder dan de eerste de beste die wat uit zijn nek staat te kletsen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die vaten zit Witte van Hoegaarden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wie garandeert dat de geheime transporten van kernafval naar Mol geen gevaar zijn voor de gezondheid van degenen die langs het treinspoor wonen? http://www.greenpeace.org/belgium/nl...ort-kernafval/ |
Citaat:
Hoelang heeft het geduurd dat men moest toegeven dan bijv. roken niet gezond is. Lobbyisten zijn meesters in het kapot nuanceren, twijfel zaaien. |
Ik heb onlangs nog iets interessants gevonden in mijn boek fysica:
"The radiation level from nuclear power plants is not negligible. However, to make a meaningful evaluation of hazards, we must compare these levels with alternatives, such as coal-powered plants. The health hazards of coal smoke are serious and well documented, and the natural radioactivity in the smoke from a coal-fired power plant is believed to be roughly 100 times as great as that from a properly operating nuclear plant with equal capacity. ... It is clealrly impossible to eliminiate all hazards to health." - Sears and Zemansky's University Physics 12th Edition (p. 1490) |
Citaat:
die foto kan ironisch genoeg nog waar zijn ook.... integenstelling tot windmolens waar uw kinderen in paniek gaan lopen als ze de dode vogels onderaan de wieken zien liggen.... beter dan nog is misschien de klassieke fossiele centrale... het smog verdoezelt de ecologische schade nog ietswat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be