Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Archief (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Open brief van de PVDA aan Eddy Boutmans (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1409)

groentje 12 januari 2003 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Communist
Het valt mij op dat AGALEV meer en meer een traditionole partij aan het worden is. Een partij die alleen maar dient om in het parlement te geraken en voor de rest...

Als het alleen maar dat zou zijn, dan moet ik je bijtreden, maar totnogtoe is dat nog steeds niet het geval. We werken binnen het systeem, en hebben daar idd geen moeite mee, maar ons uiteindelijk doel is toch nog steeds iets meer dan alleen maar deelnemen aan het systeem...

Communist 12 januari 2003 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Citaat:

Het valt mij op dat AGALEV meer en meer een traditionole partij aan het worden is. Een partij die alleen maar dient om in het parlement te geraken en voor de rest...

Als het alleen maar dat zou zijn, dan moet ik je bijtreden, maar totnogtoe is dat nog steeds niet het geval. We werken binnen het systeem, en hebben daar idd geen moeite mee, maar ons uiteindelijk doel is toch nog steeds iets meer dan alleen maar deelnemen aan het systeem...

1:Welk systeem bedoeld U? Kapitalisme?
2:Wat wilt U dan veranderen aan het systeem?

groentje 12 januari 2003 20:33

Citaat:

1. Ik doelde op het systeem van de parlementaire democratie.
2. Agalev, en ik ben het daar dus mee eens, wil via dit systeem tot een betere wereld komen; in de optiek van Agalev ziet die wereld er groener en socialer uit. Daarom willen we dit groene en sociale bewustzijn aanwakkeren, desnoods om onszelf uiteindelijk op te heffen.

Communist 12 januari 2003 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Citaat:

1. Ik doelde op het systeem van de parlementaire democratie.
2. Agalev, en ik ben het daar dus mee eens, wil via dit systeem tot een betere wereld komen; in de optiek van Agalev ziet die wereld er groener en socialer uit. Daarom willen we dit groene en sociale bewustzijn aanwakkeren, desnoods om onszelf uiteindelijk op te heffen.

AGALEV is goed bezig voor een betere wereld: Wapens naar Nepal, wapen en troepentransport door de haven van Antwerpen,...

groentje 12 januari 2003 20:51

Citaat:

AGALEV is goed bezig voor een betere wereld: Wapens naar Nepal, wapen en troepentransport door de haven van Antwerpen,...

Correctie: de regering is daarmee bezig, Agalev maakt daar alleen maar deel van uit, als kleinste partner.

Pelgrim 14 januari 2003 15:52

In de bres springen voor de hulpbehoevende? waar halen ze het? Zelfs de grote anti-oorlogsactivisten van weleer hebben zich laten vangen door de listen en leugens van de wapenlobbys.

Communist 14 januari 2003 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
In de bres springen voor de hulpbehoevende? waar halen ze het? Zelfs de grote anti-oorlogsactivisten van weleer hebben zich laten vangen door de listen en leugens van de wapenlobbys.

Lang leve de oppositiebanken voor AGALEV en SP.A, kwestie van ze een "beetje" te laten verlinksen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be