Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Die partijen zijn reeds uitgebouwd (afin, van LSP durf ik niets zeggen), die hebben een degelijk programma, naambekendheid, een website met op zijn minst een pagina in andere talen, hoewel deze mensen niet tot hun kiespubliek horen.
Het BUB heeft nog steeds geen deftig programma. Na 2 jaar staat er nog altijd bij het basisinkomen: dit is een denkpiste. Nog altijd kennen de BUB'ers hun eigen programma niet of is er verwarring over: nu eens wel BROV, dan weer niet. Nog altijd is er geen Duitstalige versie, hoewel jullie daar AL LANG aan herinnerd zijn en jullie daar intussen toch wel genoeg tijd voor hebben gehad.
Allemaal punten die andere partijen niet hebben. Dus wijs best niet te veel naar de anderen, want je bent vrij onderontwikkeld als partij.
|
Onnozelaar,
|
Ik dacht dat de scheldende Patriot! voorgoed tot het verleden hoorde? Olie komt altijd boven, Patriotje... :twisted:
Citaat:
in plaats van hier op da forum zitten zagen over een partij die ge hartsgrondig haat, of minacht (en nu gaat ge een opmerking maken over hoe grappig we wel zijn. O, wat voelen we ons toch goed he!
|
Inderdaad, dat een simpele ziel als ik zo'n gefrustreerde reacties kan ontlokken van een partij, en die partij zonder al te veel moeite te kakken kan zetten (daarvoor maakt u het mij verdomd makkelijk), dat geeft me een kick :roll: :wink:
Citaat:
We zijn een miserabel ventje,
|
Spreekt u nu in koninklijk meervoud over u zelve? Wat leuk!
Citaat:
maar we kunnen we lachen met een kleine partij die hard werkt om haar idealen te bereiken.
|
Een verenigd België, maar dan wel zonder de Duitstaligen... Hééél mooi ideaal.
Citaat:
Klein in stemmen, en in leden, maar we werken minstens even hard.
|
Neen, dat doen jullie juist niet. Daar gaat dit onderwerp juist over: jullie verspillen al jullie tijd in plaats van die lelijke slordigheden weg te werken die jullie een iets minder amateuristisch uiterlijk zouden geven, al zou dat schone schijn zijn.
Citaat:
De tijd dat ik niet op dit forum zit, plak ik affiches, deel ik pamfletten uit, bel ik potentiele kiezers,...
|
U zou beter Duits en Frans leren als Echte Belg©BUB en de website naar behoren aanpakken.
Citaat:
vermoeiend, ja, maar ik doe het voor mijn ideaal.
|
Dat "ideaal", kan u dat bemeten, berekenen en betasten? Of is dat een luchtkasteel met een hoop vlaggetjes op?
Citaat:
In plaats van daarmee te lachen, ventje,
|
Oei oei, nu is hij aggressief 8O
En dat omdat ik alleen maar zeg dat de BUB uiterst amateuristisch is en zijn leden hun tijd verkwanselen. Nu, als unitaristen is het maar normaal dat zij goed gebruik van resources niet kunnen toepassen.
Citaat:
zoudt ge beter eens naar uzelf kijken en tot de conclusie komen hoe zelfingenomen we geworden zijn.),
|
Kijkt u nu in de spiegel of zo?
Citaat:
hadt ge iets nuttig kunnen doen.
|
Een website vertalen in het Duits of zo, voor ALLE Belgen... :twisted:
Citaat:
Of iets nutteloos. Het is uw leven, ik bemoei me er niet langer mee.
|
Wedden van wel? :twisted:
Kijk, sta me toe het vreemd te vinden, ik klaag over het gebrek aan respect voor jullie doelpubliek (alle Belgen) en u wordt kwaad. Dat is toch vreemd?