![]() |
Citaat:
Als ik de huidige houding van CD&V zie, heb ik niet de indruk dat ze veel hebben geleerd. Reacties als "Winnaars moeten leren toegeven, verliezers moeten kunnen opeisen." tonen dit aan. |
Ik lees hier net in de krant bij de lezersbrieven dat Eyskens deze uitspraak zou hebben gedaan "We moeten mee regeren, een staatshervorming zonder ons zou een ramp zijn. Ik mag er niet aan denken dat De Wever met alle succes gaat lopen". Kan iemand dit bevestigen en mogelijk een link geven? Het zou uit de weekend krant komen maar ik heb deze niet bij de hand. Zou alvast uiterst verbijsterend zijn.
CD&V vertolkt echt "Luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden". Ze preken staatsmanschap, beweren geen interne problemen te hebben, vervloeken politieke spelletjes,... Als we daarentegen kijken naar hun gedrag tav BDW voor, tijdens en na de verkiezingen etc. dan strookt hun gedrag niet met de uitspraken. |
Citaat:
|
Ja, die uitspraak ken ik en is nog deels begrijpbaar, dan wijs je op de ervaring van je partij alhoewel al aan de arrogante kant. Als je het succes van anderen echter een ramp gaat noemen dan getuigt dat van sterke onvolwassenheid. Hoe getugien zulke uitspraken van staatsmanschap? Niet dat ik hen geloof maar daar gingen ze toch prat op.
|
IK weet maar een ding, voor de verkiezingen, al onze vrienden, ik denk stemmers voor veel verschillende partijen, zeiden gewoon zonder commentaar " allé, dat kan nu toch niet meer, he" meer niet, dat was wat de gewone mens dacht, en voor wie moesten ze dan stemmen ? De Wever kwam in alle debatten als de verstandigste te voorschijn, dus NVA. zo simpel was het voor de mensen de straat
|
Citaat:
Citaat:
Voor mij een openlijke sollicitatie voor een hele lange oppositiekuur. Met zo'n mensen kan je geen regering vormen. |
Citaat:
|
Citaat:
CD&V zou Eyskens beter een spreekverbod opleggen, zijn uitspraken zijn enorm slecht voor het imago van de partij en terecht als hij de mening van de partij weergeeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn, zoals Tobback ze noemde, "echt achterlijken". |
Citaat:
|
Eyskens is een toffe peer.
Die mag nog veel op TV komen vertellen uit de ouwen tijd. |
Citaat:
En zelfs daar niet te lang aan één stuk: ik gun die menskes een waardige oude dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat we gelukkig mogen zijn dat Eyskens afgedaan heeft in de partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat zelfs binnen de CD&V niet al te veel mensen naar hem luisteren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be