Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007
(Bericht 4897397)
Ik hoop dat je vandaag nog vertrekt.
Man kan jij een hoop onzin spuien, zelf hier aangekomen als "ongevraagde gast" (je ouders dan toch) en dan de migratie aanvechten.
|
Wablieft, ongevraagde gast? De werkgever van mijn vader is tot naar Marokko gekomen in de bergen en heeft mijn vader persoonlijk, en mijn onkels persoonlijk gevraagd om te komen werken in zijn textielfabriek, hij heeft hen deruit gepikt,
Beste,
ik ben hier geboren en getogen ik ben 30 jaar, ik heb 10 jaar gewerkt in het wit, ik ben op het rechte pad gebleven gans mijn leven, mijn ouders hebben meegeholpen met de opbouw van dit land, maar dit is geen reden om ineens pro-ongebreidelde migratie te zijn,
Dus ik heb evenveel recht om m' mening te ventileren,
Ik vecht de migratie aan, niet omdat ik een racist ben, niet omwille van subjectieve en emotionele redenen, neen, omwille van puur objectieve, realistische, statistische feiten,
Kijk naar Frankrijk, Frankrijk is qua oppervlakte groter dan Belgie, en Frankrijk is volgens demografici, een zeer dunbevolkt land, Belgie is al sowieso dichtbevolkt, en toch worden massaal regularisaties gedaan,
Ik ben geen ongevraagde gast, ik ben hier geboren en getogen ik spreek perfect Nederlands, ik heb zelfs Belgen onder mij, dus ik ben geintegreerd met behoud van mijn religie, de Islam,
Ik hoop dat de NVA zijn werk zal doen, of wij nieuwe Belgen zullen een oplossing vinden, want wij nieuwe Belgen zullen het anders aanpakken.
Belgie is aan het verworden tot een gedrocht van een land waar alles mogelijk is, een paradijs van criminelen, een paradijs van sjoemelaars en foute mensen,
Alé groetjes