![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb begrepen dat de communistenleider werd doodgeschoten in zijn eigen halletje nadat hij VIVE LE REPUBLIC had geroepen bij de kroning van Boudewijn. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een documentaire suggereerde dat Patrice Lumumba op wrede wijze werd vermoord omdat hij was afgeweken van zijn oorspronkelijke tekst en den koning Boudewijn de oren heeft gewassen. |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Julien_Lahaut Patrice Lumumba werd om exact dezelfde reden vermoord , door daders die uit exact dezelfde hoek kwamen . |
Citaat:
|
Mooi toch. Word er onderhandeld over paars plus dan word er moord en brand geschreeuwd over een dreigende ramp en word er met de PVV onderhandeld dan word er net zolang gekronkeld tot ze alsnog de gebeten hond zijn. Sommige mensen...
|
Gezien de nieuwste ontwikkelingen stel ik voor dat dit kabinet, dat er nog niet is, voortaan de annalen zal ingaan als het 'Roze-bruine kabinet Rutte.'
Zoals de verwachten stelt het debat in de tweede lkamer niet veel voor. Als de allochtonen zich konden veranderen in paarden, schapen, koeien en goudvissen; zouden ze waarschijnlijk aanspraak maken op meer compassie van alle politieke leiders, die ons brachten waar wij nu zijn. |
Als dit kabinet er komt, dan is wel aangetoond dat de invloed van Beatrix beperkt is. Zij wilde waarschijnlijk liever paars+ of een middenkabinet. Maar als VVD en CDA toch met Wilders in zee willen gaan, dan kan zij daar weinig tegen doen. Ze heeft precies zoveel macht als de partijen haar toestaan.
|
Citaat:
Ik kan mij dat helemaal niet voorstellen. Want dan had men zich al heel lang geleden van het koningshuis ontdaan, als politieke ballast. |
Citaat:
vestigde een traditie door tijdens de eedaflegging AII "Leve de Republiek" te roepen aldus het taalevenwicht in de nationale folklore bevestigend. De roeper tijdens de komende eedaflegging van FI wordt intussen opgeleid. In het Heelal is het alle dagen Carnaval, en het heelal is overal ! (E.Wally - nationale minestreel en nar) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.nrc.nl/binnenland/article...en_met_Wilders
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be