Sus Iratus |
15 augustus 2010 14:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
(Bericht 4925479)
Koppel de letters aan elkaar tot je een bestaand woord krijgt, maak van die woorden zinnen en let op mn leestekens. Maar jij doelt op wat anders zeker?
|
Ik doel zeker op iets anders ja. Anders zou u het één en ander niet zeggen en dan en passant mijn forumnaam ijdel gebruiken.
Citaat:
(Bericht 4925479)
Heb ik dat ergens vermeld?
|
Direct gezegd niet, maar wel gesuggereerd, zoals ik hierboven al aanduidde.
Citaat:
(Bericht 4925479)
Nou ja, jij bent een apart geval moet ik zeggen. Iemand die toegeeft een racist te zijn en er fier op te zijn komt niet vaak voor. U draagt de naam racist met volle trots, dit waren uw woorden.
|
Correct, dat waren mijn woorden. Als reactie op iemand die de term 'racisme' op ongehoorde manier aan het uithollen en herdefiniëren was zodat het zijn eigen politieke discours paste.
Citaat:
(Bericht 4925479)
Omdat u geen haar beter bent dat zeikstraal, daarom.
|
Dat is geen antwoord op de vraag. Geef nou eens een concrete reden waarom ik volgens u een ban zou verdienen.
Citaat:
(Bericht 4925479)
U stelt aan de kaak wie/wat u wilt. Ik lig daar niet wakker van.
|
Heel fijn.
Citaat:
(Bericht 4925479)
Weet je, Zeikstraal heeft u goed op uw plaats gezet
|
Zeikstraal heeft maar één persoon goed op zijn plaats gezet, en die persoon is Zeikstraal zelf, onder zijn laatste pseudoniem 'Lijkenteller'.
Citaat:
(Bericht 4925479)
|
Kent u het verschil tussen uiterst zelden een plaatje plaatsen (dat bovendien nog van tekst vergezeld ging) en nagenoeg niets anders doen dan linkjes en plaatjes plaatsen? Ik wel in ieder geval.
Enne, wat u 'zich verlagen' noemt, was niets anders dan mezelf enigzins trachten aan te passen aan het deplorabele niveau van de door u zo bewonderde Zeikstraal/Lijkenteller, maar dan op een beschaafde manier.
|