![]() |
de BUB en BAB mogen zichzelf binnenkort ontbinden.
want indien België niet meer bestaat, hebben deze partijen geen bestaansrecht meer :) |
Tuurlijk hebben zij dan nog bestaansrecht, tenzij je de democratie wil afschaffen. Het is hun goed recht om na een staatsontbinding te pleiten voor het ongedaan maken van die staatsontbinding. Of hebben orangisten ook geen bestaansrecht meer sinds 1830?
|
Citaat:
|
Uiteraard zal het hen niet lukken (dat hoop ik toch), maar ze hebben wel het recht te proberen.
|
En in de categorie 'marginaalste organisatie aller tijden' is er maar één nominatie.
BUB wint! |
Citaat:
|
Organisatie hé. Persoon is een andere verkiezing.
|
Man man man, blijft toch altijd even grappig hé die persberichten van de BUB, de ene uiteraard al grappiger dan de andere maar toch, soms heb ik het gevoel dat de nieuwe Gaston & Leo zijn geboren.
|
Citaat:
|
Heeft heb BUB al ooit iets zinnigs gezegd? De toon van die debielen lijkt me wat achterhaald, je zal in Vlaanderen geen 100 nazi's vinden laat staan 5000.
|
Citaat:
Dus daarmee heb je al vijftig van je honderd neonazis. :) |
Pas op jong, ze hebben 0,15 procent van de stemmen gehaald!
Voor je het weet gaan ze over de kiesdrempel en concurreren ze met de N-VA! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens krijgen BUB en BAB imho pas zin na het verdwijnen van België. Dan kunnen ze pas echt ijveren voor een hereniging. |
Citaat:
Op pogingen tot schuldinductie past, in alle gevallen en voor alle onderwerpen, maar één reactie: et alors? |
Citaat:
|
N-VA kiezers willen unitair België? Et alors? BUB-kiezers willen immers een onafhankelijke Vlaamse republiek!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be