![]() |
Citaat:
Je uit eerder je wensdromen dan bewijsmateriaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor van niet-Vlaamsnationalisten die op De Wever gestemd hebben om de boel eens vooruit te laten gaan, dat ze er nog steeds vertrouwen in hebben en aangenaam verrast zijn over zijn pragmatische en niet aflatende aanpak. Meer nog: vandaag ging de discussie inderdaad over de oplossing voor BHV en de hertekening van de financieringswet (en de belangrijkheid van beiden voor de toekomst). Ik stel volgende vraag aan alle deelnemers van dit forum: Aanvaarden jullie de gelekte oplossing voor BHV indien er ook een fiscale autonomie komt waarbij de deelstaten zelf belastingen kunnen innen en de overgedragen bevoegdheden (verleden en toekomst) naar eigen inzicht kunnen uitoefenen? |
Citaat:
|
Hoe kan dat nu opgelost geraken voor Nieuwjaar?
Terug gaan stemmen is het enige alternatief |
Citaat:
Uit die 6 gemeenten mogen de Franstaligen zich inschrijven in Brussel, in alle andere gemeenten van Vlaams-Brabant kan niet meer op Brusselse lijsten gestemd worden. Het levert hen bovendien geen zetel meer op, die stemmen gaan gewoon op in het totaal van Brusselse stemmen. De overige toegevingen lijken me ook niet van dien aard om op te wegen tegen (echte en verregaande) fiscale autonomie (dus meer dan dat er nu op tafel ligt, hé!). |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die Frans spreken hebben geen extra rechten. |
Citaat:
Dat heb ik niet menen te horen in de verslaggeving over de Ijzerwake !! |
Dat'em landt. Keihard met z'n kop op de tarmac.
|
Citaat:
8O :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De discriminaties moeten stoppen. Een Franstalige heeft niet meer rechten dan iemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* de Duitstalingen hebben beperkte faciliteiten in TWEE gemeenten * de Vlamingen hebben faciliteiten in VIER gemeenten * de Franstaligen hebben faciliteiten in EENENTWINTIG gemeenten. |
elio zal nogal verschieten als hij vanavond land in de woestijn
|
Citaat:
In welk jaar ??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be