![]() |
Citaat:
daar is helemaal niks aan moet ik zeggen. :-( |
Citaat:
:-D Tof om te weten en het te delen met ons . |
Als iemand nog maar durft insinueren de behandeling bij longkanker van deze sukkelaars niet terug te betalen wordt die meteen de vinger gewezen. Longkanker waarvan 9 op de 10 het niet eens haalt.
Daar tegenover staat dan een jonge gast met nog een heel leven voor zich die hard tandimplantaten nodig heeft. De mutualiteit komt niets tussen want ge moest uw tanden maar beter verzorgen terwijl een roker zichzelf bewust ligt te vergiftigen. Van zo een hypocrisie sla ik graag een paar mensen de tanden uit. |
Citaat:
Ik heb ook geen implantaten wegens te duur...wat heb je liever..een vals gebit of longkanker ? |
Maar zonder zwans,roken heeft mij veel gezondheid gekost
|
Citaat:
|
Citaat:
dat anderen roken heeft mij al veel ongemak opgeleverd. Maar dat wordt nu goedgemaakt, nu dat die dokter gezegd heeft dat die mensen iets poverder zijn wat betreft hun genotsspier. |
Citaat:
maar ik ga het niet zeggen :lol: er zijn een paar mensen die me persoonlijk kennen en ik wil geen mal figuur slaan. Want die mensen zouden me voor de rest van mijn leven uitlachen... |
Citaat:
|
Citaat:
Het echt doen mss ... ?? Flauwerik . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een aperoke voor, een sigaret nadien, het is een kwestie van afwerking. |
Citaat:
Het zit overal, behalve tussen uw oren. Het zit vooral lager. Letterlijk en figuurlijk, gelijk bij de beesten. Met alleen dat verschil: nog beestiger. |
Hoezo, stoppen met roken? Waarom zou mijn vrouw geen pijpje meer mogen zetten? :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be