Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Verkiezingstip van Philip Roosen, N-VA (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14300)

Jan van den Berghe 21 mei 2004 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
In de huidige omstandigheden lijkt het mij best op het Vlaams Blok te stemmen. Het is als het ware een morele verplichting.

Komt in orde, Patriot! Aan een dergelijke oproep wil ik graag en met veel plezier gehoor geven! Het Vlaams Blok heeft mijn stem!

Vlaanderen Boven 21 mei 2004 14:26

Citaat:

Bruno heeft op dit moment geen internet, maar laat via telefoon weten dat hij een klacht aanhanging maakt op grond van laster en eerroof.

Vlaanderen Boven laat weten dat Bruno die stok uit zijn reet moet halen. :D

Jan van den Berghe 21 mei 2004 14:26

Citaat:

Bruno heeft op dit moment geen internet, maar laat via telefoon weten dat hij een klacht aanhanging maakt op grond van laster en eerroof.

Alweer. Indertijd ging men mij ook een klacht aansmeren omdat ik de wet op de privacy zou geschonden hebben. Wat zijn jullie toch slechte verliezers. Als jullie gekonkel en achterbaks gedoe aan het licht komen dan kunnen jullie niet anders dan mensen afdreigen.

KVE 21 mei 2004 14:42

Citaat:

From: Philip Roosen [[email protected]]
To: Cedric Vloemans [[email protected]]
Sent: Friday, May 21, 2004 2:44 PM
Subject: Vlaams Blok

Beste N-VA(sympathisanten),

In de huidige omstandigheden lijkt het mij best op het Vlaams Blok te stemmen. Het is als het ware een morele verplichting.
Ik roep jullie dan ook allemaal op dit te doen, en de boodschap te verkondigen.
Vlaamse groet,

Philip

Hier geloof ik niets van. Philip is 100% anti-Vlaams Blok.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Philips Inc. 21 mei 2004 14:42

De waarheid heeft zijn rechten. Laat maar komen dit proces van laster en eerroof:

We hebben het al gemerkt. Melchior en Christen-Democraat zijn inderdaad ook BUB-lid, die laatste staat zelfs zeker op de lijst. Bedankt voor de tip.

--
Luc Stroobant
CD&V Informatica

KVE 21 mei 2004 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
De waarheid heeft zijn rechten. Laat maar komen dit proces van laster en eerroof:

We hebben het al gemerkt. Melchior en Christen-Democraat zijn inderdaad ook BUB-lid, die laatste staat zelfs zeker op de lijst. Bedankt voor de tip.

--
Luc Stroobant
CD&V Informatica

Als er één ding is waar alle Vlaams-nationalisten achterstaan is het wel het volgende: 'BUB WEG ERMEE' Na 13 juni BUB GEDAAN ERMEE!

Koen Vermant

Nello 21 mei 2004 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Citaat:

--
Luc Stroobant
CD&V Informatica

Als er één ding is waar alle Vlaams-nationalisten achterstaan is het wel het volgende: 'BUB WEG ERMEE' Na 13 juni BUB GEDAAN ERMEE!

Koen Vermant

groot dichter, precies Van Ostayen, de zwartzak.

Philips Inc. 21 mei 2004 20:07

Wie weet hoe ik deze ip-adressen kan omzetten in naam en voornaam?

- 81.165.153.108 d51a5996c.kabel.telenet.be

- 213.119.45.238 d5772dee.kabel.telenet.be

Distel 21 mei 2004 20:10

Citaat:

Naar Telenet mailen en vragen wie er op die moment op die adressen aangelogged was. En dan zal Telenet u zeggen dat die info niet zomaar aan derden wordt meegedeeld. ;)

Zeno! 21 mei 2004 20:16

Citaat:

Bruno heeft op dit moment geen internet

Geen internet maar wel MSN :?:

Seba 21 mei 2004 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

en de leugens blijven maar toestromen vanwege de Blubbers. Een recorddag vandaag als het ware :splat:

Philips Inc. 21 mei 2004 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Naar Telenet mailen en vragen wie er op die moment op die adressen aangelogged was. En dan zal Telenet u zeggen dat die info niet zomaar aan derden wordt meegedeeld. ;)

Ik heb het gemaild. Ze zien maar. Ik vind het flauw dat de grappenmaker zich niet openbaar maakt.

Soit, ik hoop binnenkort op een forummeeting, dan kunnen we eens lachen.

:lol:

Tantist 21 mei 2004 20:34

Citaat:

Nouuuuuuwwwwwwwwww... Dat is toch wel DOODJAMMER!!! Net de enigste manier waarop hij kan bewijzen dat hij er voor niets tussenzit, en dan heeft hij geen internet. Net iets te toevallig???

stijnVL 21 mei 2004 21:45

Citaat:

Citaat:

Ik sta al te popelen.

Trouwens: het is Philip Roose, niet RooseN. 8)

So what, op uw aanklacht zal 't wel correct staan.

Vraag dan alvast een internationaal aanhoudingsmandaat want Philip huist nogal vaak in het zuiden van de EU :lol:

Tantist 21 mei 2004 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Komt in orde, Patriot! Aan een dergelijke oproep wil ik graag en met veel plezier gehoor geven! Het Vlaams Blok heeft mijn stem!

Jij laat je ook makkelijk beïnvloeden door die belgicisten zeg!

Tantist 21 mei 2004 23:28

Citaat:

Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl:

Mr. Garrison:
"Look children, mister Hat is going to tell you the truth, but I don't agree with him."

Mr. Hat:
"I think BY (and we mean Brunner Yul, wink wink) has indeed posted this shit, and now dishes up some story about a prank, as a decoy. They say he has no internet now, what should be a way to prove his innocense, but seems to be online on MSN (oh, that stupid indicators!!). So this decoy is a full load of bullsh..."

Mr. Garrison:
"OK, that should be enough, there are children around. Any questions, children???"

[size=1](wat vinden jullie van mijn juridische indekking???)[/size]

Philips Inc. 21 mei 2004 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl:

Mr. Garrison:
"Look children, mister Hat is going to tell you the truth, but I don't agree with him."

Mr. Hat:
"I think BY (and we mean Brunner Yul, wink wink) has indeed posted this shit, and now dishes up some story about a prank, as a decoy. They say he has no internet now, what should be a way to prove his innocense, but seems to be online on MSN (oh, that stupid indicators!!). So this decoy is a full load of bullsh..."

Mr. Garrison:
"OK, that should be enough, there are children around. Any questions, children???"

[size=1](wat vinden jullie van mijn juridische indekking???)[/size]

:twisted:

giserke 24 mei 2004 09:08

In ieder geval heb ik de juridische dienst van N-VA op de hoogte gebracht.

Patiot, ik hoop voor u dat het geen schriftvervalsing is! :evil:

Foundation 24 mei 2004 12:34

Ondertussen blijft het wachten op eerherstel, nu bekend is dat de mail een vervalsing was uit N-VA regionen...

Philips Inc. 24 mei 2004 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Ondertussen blijft het wachten op eerherstel, nu bekend is dat de mail een vervalsing was uit N-VA regionen...

Tja, vele onschuldige collaborateurs wachten ook al lang op eerherstel. :twisted:

Hoe voelt het nu! 8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be