![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, ik ga niet veel woorden meer besteden aan personages zoals Milquet en Dewever. Uiteindelijk de moeite niet waard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als België rot is langs alle kanten, wiens schuld is dat dan? Van loodgieters van half-zijn-gat, die pas de problemen oplossen als ze zich stellen? |
Citaat:
|
Citaat:
Wie niet akkoord is met hetgeen uw 'twee kabouters' doen, moet maar een meerderheid maken zonder hen. Pijnlijk hé, zo'n poepsimpele democratie !! Kwak kwak kwak .. democratie .. kwak kwak, de wil van het volk ... kwak kwak ... waar de mensen echt mee bezig zijn (die mensen waren dat ineens allemaal vergeten toen ze in het stemhokje stonden ...) kwak kwak ... |
Citaat:
|
Citaat:
Naar mijn aanvoelen is de démarche van Di Rupo bij de Koning gewoon een tactisch één/tweetje om de druk wat op te voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(cf. 2007-2010). |
Citaat:
|
Citaat:
De nva-delegatie is nu heel wat sterker aanwezig in het parlement. Ik denk dat het zal volstaan dat ze ook "non" zeggen tegen een aantal parlementaire initiatieven die de anderen wel genegen zijn. Aangevuld met wat destijds de 'kaakslagen' genoemd werden. Met als sausje, een paar belangenconflicten vanuit het Vlaams parlement. Ge weet ook dat voor één zaak er maar één keer een alarmbelprocedure ingeluid kan worden. Het parlement kan exact hetzelfde wetsontwerp indienen, en erbij zeggen dat dit ook effectief als 'hetzelfde' behandeld moet worden. (herinnert ge trouwens u dat dat wetsvoorstel tot splitsing van bhv mee ingediend was door .... Herman van Rompuy ??) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be