Marie van de koster |
4 september 2010 10:48 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 4962653)
Misschien kan jij er ook eens rekening mee houden dat niet iedereen jouw mening en visie over de hoofddoek deelt.
|
Misschien kunt u er ook eens rekening mee houden dat niet iedereen uw mening deelt!
Citaat:
(Bericht 4962653)
Je vriendin is toch met de dochter klacht gaan neerleggen.
Die mannen zitten in de auto met nummerplaat, en kunnen dus geïdentificeerd worden.
|
Kom zeg, een 16-jarig meisje tot het uiterste getergd door die jonge mannen, op de koop toe in het gezicht geslagen en dan zou zij de refleks moeten hebben om gauw gauw nummerplaat en mogelijke andere kentekenen te noteren. Waarom veroordeelt u het gedrag van die jongens niet ipv te zeggen wat het meisje in kwestie had moeten doen?
Citaat:
(Bericht 4962653)
Die mentaliteit komt ook nog voor bij niet-Moslims.
|
Natuurlijk zijn er ook Westerse mannen die zich niet kunnen gedragen t.o.v. vrouwen maar bij mijn weten zegt er nooit één : die heeft een sjaal op, daar moet ik afblijven, die heeft niks op, die mag ik eens goed gaan koeionneren.
Citaat:
(Bericht 4962653)
Trek dan ten strijde tegen die opvattingen; niet tegen mogelijke symptomen of tegen vrouwen.
|
Zolang de moslims en moslima’s zelf niet inzien hoe verkeerd deze mentaliteit is en hoe onaangepast aan onze Westerse samenleving, bovendien gesteund door een bepaalde linkse kliek die om het minste en geringste racisme schreeuwt, is de strijd niet simpel. Wat mij betreft, ik blijf mij verzetten tegen het ongeoorloofde gedrag dat uit die barbaarse mentaliteit voortvloeit.
|