![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wie als Vlaamse partij zo'n routebeschrijving in zijn weg naar splisting van BHV invoegt pleegt politiek zelfmoord. Enkel Groen!. Die hebben vroeger ook niet meegestemt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat je mijn boodscap van vannacht gemist hebt waar ik moeskroen toch nog schrapte voor de "corridor gemeentes" om daar onze hoofdstad te maken ;) |
Citaat:
Waar wachten we eigenlijk op? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vraag was dan ook retorisch. Mijn punt is dat er zowieso een nog zwaardere crisis zit aan te komen dan we al gehad hebben, zelfs al bedisselen ze nog rap een akkoord omtrent BHV. |
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal niet. |
Citaat:
ze kunnen België niet voor eeuwig proberen te reanimeren terwijl het al een stinkend lijk is ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
om het echte percentage te weten of de Vlamingen België willen splitsen of niet heb je een degelijk referendum nodig, met degelijke vragen, en niet een wetenschappelijk onderzoekje iov één of ander Belgicistische professor. waarom denk je dat ze hier geen referendum willen? de uitslag kan nogal zeer verrassend zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
Alles gaat goed mensen niemand wil het einde van Belgie, maak u niet ongerust mensen, alles gaat goed in dit land. |
Citaat:
|
Citaat:
Jup, dat is inderdaad zo en dat zal niet snel veranderen. Zolang de traditionele partijen er in slagen om de publieke opinie in die richting te duwen zal Belgie blijven bestaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be