![]() |
Klein vraagje.
Hoe lang duurt het gemiddeld vooraleer ze zo een partijkaart opsturen? Straks is België gesplitst nog voordat mijn kaart is aangekomen.:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is dat verdekte anarchisme hé. Die jeugdigheid, die besluiteloosheid, die megalomanie.
Die eenzaamheid, die neerslachtigheid. |
Die wanhoop.
|
Citaat:
|
T'is blijkbaar druk daar bij de NVA "klantendienst", deze mail kreeg ik daarstraks.
Geachte, Wij registreerden uw aanmelding en betaling van de lidmaatschapsbijdrage in goede orde. Uw gegevens werden ondertussen opgenomen in het N-VA-ledenbestand. Van harte welkom bij de N-VA! Door de zeer grote instroom van nieuwe leden én de logistieke uitdagingen waar onze partij op dit moment voor staat, is er een achterstand opgetreden bij het versturen van de lidkaarten en kunnen wij u pas volgende week uw persoonlijke lidkaart 2010 toesturen. Uw persoonlijke lidkaart 2011 wordt u in de loop van december automatisch toegestuurd. Onze verontschuldigingen voor deze vertraging en hopend op uw begrip voor deze uitzonderlijke omstandigheden. |
Sinds een goeie twee jaar partijlidkaart van NV-A.
Het waarom ? Een goeie zaak mag je verdedigen en helpen. |
Heb al vele jaren een CD&V-lidkaart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Alhoewel ik er wel wat langer over deed om van trouw partijlid te transformeren tot één van de véle dissidenten van onze mechelse fractie.... De laatste verkiezingen steeds N-VA gestemd...;-) Met dank aan ons carolientje overigens...:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom ? Omdat geen enkele partij me echt boeit..... |
Citaat:
|
parti kart PS
|
Citaat:
In het stemhokje kleur ik het bolletje wel onder hun lijst, maar dat is eerder te wijten aan het ontbreken van alternatieven dan aan de kwaliteiten van de partij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be