![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Serviërs beschermden zich tegen de Moslim agressie maar het kwam de Amerikanen uit om de laatste post-communistische staat in Europa te destabiliseren. Hetzelfde gebeurt hier, de Amerikanen laten zelf geen Moslims binnen maar willen ze allemaal naar Europa versassen om ons te verzwakken. De ramp waren de Navo bombardementen op Belgrado, Miloseviç had het volste recht zijn eigen volk te verdedigen. |
Citaat:
|
Citaat:
De verzetslui tegen de Nazi's in WO II hier voelden zich ook in die situatie. De afgeschafte linkse partijen bewapenden toen hun leden niet natuurlijk maar sommigen ervan pleegden wel verzetsdaden. Dus wat heeft die Vlaams Blokker verkeerd gezegd? |
Citaat:
Als ge niet tegen alcohol kan, blijf er dan af! :wink: |
Citaat:
|
Allé metser da meent ge nie.
Krijg ik dan binnenkort een Kalashnikow in mijne bus van FDW? :lol: :P |
Citaat:
|
Everytime, ik kan me niet herinneren dat er in tchechoslowakije ooit oorlog ggeweest is?
|
Citaat:
|
Is Servië geen product van het communisme? Of blijkt hieruit dat de extremen elkaar raken ... :)
|
Citaat:
Hehe, bij de Marokkanen in Brussel, Antwerpen en charleroi, zij hebben die nodig voor hun overvallekes! hehe |
Guderian schreef :
Citaat:
En zeker de metser want ... 't is maar zielig ... |
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat er hier een burgeroorlog op til is. Wat wel gevaarlijk is, is dat extreem-nationalisten zich gaan bewapen. Dát, gecombineerd met nodige demagogische haatproza die bijvoorbeeld een Dewinter vanop zijn kansel predikt kan dan genoeg zijn om de vlam in de pan te doen slaan. Overal waar extreem-nationalisten zich roeren komt vroeg of laat heibel. Kijk, het Vlaams Blok wil nu – na hun kliklijn - een veiligheidskorps instaleren. De nazi’s hadden óók dergelijke korpsen hé. Die korpsen werden toen ook opgericht voor het Eigen Volk Eerst. Voor de andere waren die korpsen niet zo veilig :!: |
Citaat:
|
was het maar waar dat de vlamingen zich gaan bewapenen ... anders kom je toch wat te kort tegen de gewapende vreemde criminelen die onze steden aan het inpalmen zijn
|
'Ze' beginnen al se..... :roll:
|
ben je zeker dat je in antwerpen woont de metser of kom je nooit na 18 u buiten ??
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be