Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zet je het raamke open als je rijdt? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144692)

Steve_M 10 oktober 2010 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5024851)
Wtf, zonder zeveren das echt het eerste dat ik daarvan hoor. Sorry maar van mijn boterhammen en sojamelk blijven ze af. Ik betaal nog liever 100 euro boete in dat geval.

Zolang je maar niet vergeet je afval op voorbijrijdende fietsers te gooien. Naar het schijnt spuwen die vuilakken op auto's.

suqar_7loe 10 oktober 2010 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5024856)
Zolang je maar niet vergeet je afval op voorbijrijdende fietsers te gooien. Naar het schijnt spuwen die vuilakken op auto's.

Haha.

Neen, mijn auto is echt een mesthoop, ik zwier eerlijk gezegd alles op de achterbank en om de maand maken mn broer en zn vrienden mn auto proper of ik maak em zelf proper samen met een paar vriendinnen (richting de carwash) :lol:

From_Vlaanderen 10 oktober 2010 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5024855)
Trouwens, mn raam staat altijd open en als ik het 's ochtends koud krijg zet ik de verwarming aan (raam blijft open staan) maar ik moet eerlijk zeggen, kbegin me dan altijd wat misselijk te voelen :-p

Ik heb dat ook, de raam moet open staan.

Vlaamse Leeuwin 10 oktober 2010 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5024795)
Allez vuiligheid is een groot woord. Papierkes, plastikskes, slechte koekskes, lege doosjes.
Maar ik ben een verdraagzaam persoon, ik gooi geen afval tegen fietsers ofzo.

Doe ik ook niet....enkel mijn brandende peukresten mik ik doelbewust tegen de kuiten van wielerterroristen

Scherven A. Mok 10 oktober 2010 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5024804)
Jij bent gewoon gefrustreerd omdat je op je fiets geen blikje cola kan drinken en tegelijk een broodje kan eten. Dan heb je natuurlijk geen afval.

Waarom zou ik dat niet kunnen ?? Ik luister muziek, dans, eet en drink tegelijkertijd op mijn fiets. Soms worden mensen woedend als ze me zo zien fietsen. Feromonen maken dat ze zeeziek worden ofzo als ze me bezig zien.
Neen. Ik kan niet tegen sluikstorten. In de winter wanneer al het gras en onkruid zowat is afgestorven zie je pas goed in wat voor een vuilnisbelt we leven. Er is geen halve vierkante meter waar niet onafbreekbaar materiaal ligt en uiteindelijk komt het meeste daarvan in de oceaan terecht waar zich onderhand een nieuw continent is aan het vormen.

Steve_M 10 oktober 2010 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5024930)
Waarom zou ik dat niet kunnen ?? Ik luister muziek, dans, eet en drink tegelijkertijd op mijn fiets. Soms worden mensen woedend als ze me zo zien fietsen. Feromonen maken dat ze zeeziek worden ofzo als ze me bezig zien.
Neen. Ik kan niet tegen sluikstorten. In de winter wanneer al het gras en onkruid zowat is afgestorven zie je pas goed in wat voor een vuilnisbelt we leven. Er is geen halve vierkante meter waar niet onafbreekbaar materiaal ligt en uiteindelijk komt het meeste daarvan in de oceaan terecht waar zich onderhand een nieuw continent is aan het vormen.

Wat heb jij tegen nieuwe continenten?

bgf324 10 oktober 2010 14:47

Bij warm weer.
En dan AC/DC op zetten.

Xenophon 10 oktober 2010 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5024824)
Eten in de wagen terwijl je rijdt = flinke boete als ze je pakken.

Ja, natuurlijk, als ik eet parkeer ik de wagen eerst.

Het is maar eerst daarna als ik terug vertrokken ben dat ik het afval buiten smijt.

Jazeker 10 oktober 2010 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5024921)
Doe ik ook niet....enkel mijn brandende peukresten mik ik doelbewust tegen de kuiten van wielerterroristen

Scheiden, etentjes, wat praten en dan trouwen met me?

;-)

Jazeker 10 oktober 2010 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5025049)
Ja, natuurlijk, als ik eet parkeer ik de wagen eerst.

Het is maar eerst daarna als ik terug vertrokken ben dat ik het afval buiten smijt.

smijt buiten wat je wil. een half broodje kaas is na twee regenbuien sowieso niet meer te vinden. Ik gooi wel geen peuken meer buiten na het ontdekken van het fenomeen dat als je niet stil staat, die peuk op je achterbank terecht komt. Was niet leuk.

Xenophon 10 oktober 2010 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5025205)
smijt buiten wat je wil. een half broodje kaas is na twee regenbuien sowieso niet meer te vinden. Ik gooi wel geen peuken meer buiten na het ontdekken van het fenomeen dat als je niet stil staat, die peuk op je achterbank terecht komt. Was niet leuk.

Ah, zo ene ben je, een roker. :cry:

MaGNiFiCaT 10 oktober 2010 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5024786)
Altijd. Ik moet toch ergens mijn lege blikjes en lege pakjes sigaretten kwijtraken.

Bah gij viespeuk!:? Is dat dan echt zo'n grote moeite om deze gewoon bij het uitstappen in de eerste vuilnisbak te deponeren? Ik kan echt niet om met dergelijke egoïstische mentaliteit!:?

Ik was eens in een straat in Oostende en zo'n 7 meter hoorde ik zo plots een leeg blik vallen. Ik keek vanwaar het geluid kwam en zag daar de ruit van de passagiersdeur terug naar omhoog gaan.
Ik keek wat voor soort volk daar in die johnny-wagen zat, en inderdaad.
Dat stom wicht had zo'n leeg, vaal, nietszeggend, dom, ongeïnteresseerd uiterlijk. Echt het type van de ware marginale, de marginale marina. Ik zag dan die stupide vent naast haar: een johnny-type, ook met een even dom, ongeïnteresseerd, vaal, stompzinnig gezicht. Die twee zijn elkaar waard, en ik hoop echt dat die niet kweken, want het zal in elk geval geen winst zijn voor onze maatschappij. Als zij al aan hun verantwoordelijkheid verzaken voor zulke kleine zaken, wat moet dat dan niet zijn van de grote zaken?

Maar allé zeg, dat wicht smeet zomaar dat blik ongegeneerd door het raam, op de stoep. Dat wicht had echt geen fatsoen.:?

Mitgard 10 oktober 2010 20:39

Zet je uw raamke open?
En boven de 90 per uur, dan maakt dat toch keiveel lawaai?
Rook je in de auto?
Wat als er een brandende peuk tussen je benen op de zetel belandt?
Of op de vloerbekleding?
Zet je bij mist je mistlamp op?
Signaliseer je files met je 4 pinkers?
Haal je soms rechts in?
Als iemand jou probeert rechts in te halen, ga je dan versnellen?
Heb je al te maken gehad met verkeersagressie, zoals iemand die voor je aan 60 per uur blijft rijden?
Hoe reageer je dan?

maddox 10 oktober 2010 21:08

Sinds ik het genot van climate control heb ontdekt gaat het raampje alleen open om met anderen te kunnen praten vanuit het comfort van de autozetel.

Natuurlijk, behelst dit ook het uitwisselen van officiele gegevens met ambtenaren.(politie en douane beambten)

lantjes 10 oktober 2010 21:12

een raampje? als 't goe weer is gans 't dak der af ja.....:roll:

maar als het ECHT warm is liever alles dicht en den airco aan. ;-)

hurricane 10 oktober 2010 21:13

Raampje gaat open als :
1) ik de dag voordien spruiten heb gegeten.
2) ik wil roken zonder dat mijn vrouw ruikt dat ik in de wagen gerookt heb.

hurricane 10 oktober 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5025707)
een raampje? als 't goe weer is gans 't dak der af ja.....:roll:

maar als het ECHT warm is liever alles dicht en den airco aan. ;-)

Nen daklozen bak met airco ..... tssssss

hurricane 10 oktober 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5025205)

Ik smijt eerst alles dicht, vooraleer die peuk naar buiten te mikken.
Ook op autostrades. Veiligheid voor alles eh ;-)

Xenophon 10 oktober 2010 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5025718)
Ik smijt eerst alles dicht, vooraleer die peuk naar buiten te mikken.
Ook op autostrades. Veiligheid voor alles eh ;-)

Ik maakte (toen ik nog rookte) mijn assepot altijd leeg als ik op een gehandicaptenparkeerplaats stond. Dan dachten de mensen dat de gehandicapten de smeerlappen waren.

Cdude 10 oktober 2010 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5024784)
Zet je het raamke open als je rijdt?
voor niet misselijk te worden, voor wat doortocht in de wagen.

De doortocht van de ronde ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be