Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Dit ....wil je niet lezen. Hoe kan een mens, een MODER dit doen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144772)

Duvelke 12 oktober 2010 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5029000)
Zwak.

hututut, het moet juist zijn..bij Cdude moet het ook altijd juist zijn, dus hier ook ;-)

Cdude 12 oktober 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 5029166)
hututut, het moet juist zijn..bij Cdude moet het ook altijd juist zijn, dus hier ook ;-)

Daar heb ik geen problemen mee hoor.
Blij? Back on-topic graag.

Kodo Kodo 12 oktober 2010 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5028982)
allah is groot :lol:

Heeft er niets mee te maken. Integendeel zelfs: doordat een aantal verderfelijke westerse gewoonten zoals het apart slapen van moeder en baby, het gebruik van papflessen, buggy's, kinderdagverblijven en kinderwagens nog niet ver doorgedrongen is tot de meeste mohammedaanse landen, ontwikkelen de kinderen er vaak een betere band met hun moeder en vice versa, tenminste op de prilste leeftijd. Later gaan er wel vaker dingen mis die bij ons dan weer beter worden aangepakt, maar of dit tot minder liefhebbende moeders leidt, betwijfel ik zeer sterk. Deze vrouw is gestoord, en gezien onze ongezonde eetgewoonten en leefpatronen zullen we bij ons en elders ter wereld steeds meer van deze mensen krijgen.

Cdude 12 oktober 2010 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 5029243)
Heeft er niets mee te maken. Integendeel zelfs: doordat een aantal verderfelijke westerse gewoonten zoals het apart slapen van moeder en baby, het gebruik van papflessen, buggy's, kinderdagverblijven en kinderwagens nog niet ver doorgedrongen is tot de meeste mohammedaanse landen, ontwikkelen de kinderen er vaak een betere band met hun moeder en vice versa, tenminste op de prilste leeftijd. Later gaan er wel vaker dingen mis die bij ons dan weer beter worden aangepakt, maar of dit tot minder liefhebbende moeders leidt, betwijfel ik zeer sterk. Deze vrouw is gestoord, en gezien onze ongezonde eetgewoonten en leefpatronen zullen we bij ons en elders ter wereld steeds meer van deze mensen krijgen.

Ahaaa, tis omdat de geen borstvoeding krijgen.
Scherpe analyse.

Case closed

Kodo Kodo 12 oktober 2010 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5029298)
Ahaaa, tis omdat de geen borstvoeding krijgen.
Scherpe analyse.

Case closed

Botte synthese.

Klaar is case.

Wisord 12 oktober 2010 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5028578)
Harteloos beest. Hoe kunt ge zo een klein kindje zo een groot onrecht aandoen, watvoor een zieke, harteloze persoon moet je dan wel niet zijn? Er lopen vrouwen rond die er alles aandoen om een kindje te kunnen baren en dan heb je moeders die gezegend worden met een kind en de zegening wegschoppen. Dit, kan ik gewoon niet begrijpen. Ik snap niet wat er op dat moment door die vrouw haar kop ging toen ze haar eigen zoon zag spartelen.

2

Wisord 12 oktober 2010 17:39

Citaat:

Jij bent geen mens ... maar een beest. Met zoiets lach je niet [punt]

Zipper 12 oktober 2010 17:59

Citaat:

:lol:

het kan niet anders of jij bent door en doorslecht van inborst.

suqar_7loe 12 oktober 2010 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5029564)

²

Mitgard 12 oktober 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5027413)
Had mijn moeder ook maar zo'n lef gehad ipv telkens vol antibiotica te steken.

:roll:

Mitgard 12 oktober 2010 21:09

Misschien tijd voor een subforum 'mothers from hell'.

George 12 oktober 2010 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5028989)
Armoede en wanhoop. Geen steun. Vandaar haar offer voor allah. Religie is voor niets goed. Ze denken allemaal bij tegenslag dat een plaats bij allah beter is. Vandaar al die stomme oorlogen tussen religies. The afterlife is voor hen beter dan nu leven. Leren uit je tegenslagen en een beter mens worden. Ik steun van harte projecten waar moslimas 2de kans onderwijs krijgen.

Al een geluk dat dergelijke zaken nooit voorkomen buiten de "islam" want anders zou je "stelling" meteen in duigen vallen.

filosoof 12 oktober 2010 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5027673)
Hoe haalde die vrouw het in haar hoofd? 8O Je bloedeigen kind doden, dat nog grieperig is ook (en dus extra liefde nodig heeft).

Inderdaad, dat gaat mijn begrip te boven.
grimbergen niet: die heeft haar verklaring al direct:

Citaat:

Armoede en wanhoop. Geen steun. Vandaar haar offer voor allah. Religie is voor niets goed. Ze denken allemaal bij tegenslag dat een plaats bij allah beter is. Vandaar al die stomme oorlogen tussen religies. The afterlife is voor hen beter dan nu leven. Leren uit je tegenslagen en een beter mens worden. Ik steun van harte projecten waar moslimas 2de kans onderwijs krijgen.

Toen een belgische niet-moslima Géneviève Lhermitte hetzelfde koelbloedig vijf maal na elkaar deed waren de moslimbashers er ook weer als de kippen gieren bij om de schuld naar de moslimvader te schuiven:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=82721

Niemand die aan Géneviève Lhermitte dacht toen hij dit las? Ik direct. :-(

filosoof 12 oktober 2010 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5028453)
Kijk hé, in Sparta werd er wel voor minder een kind op de vuilnishoop gegooid.

Sparta is inmiddels 2400 jaar voorbij. In China en India gebeurt het noch, indien 't kind een meisje is.
En niet enkel d�*�*r!
Bepaalde streken daar kennen een acuut vrouwentekort daardoor:

http://www.demog.berkeley.edu/~ebens...r_girls_04.pdf
http://rupeenews.com/2008/04/15/indi...irth-per-year/

filosoof 12 oktober 2010 23:29

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5029564)

Idd. :evil:
Pure haat.

Steve_M 12 oktober 2010 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5030168)
Idd. :evil:
Pure haat.

Ach, het is van niet beter kunnen. Tenslotte gaat het hier om een volwassen man die over zijn hond spreekt als "ne woef". Laat hem maar wat doen.

suqar_7loe 13 oktober 2010 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5030185)
Ach, het is van niet beter kunnen. Tenslotte gaat het hier om een volwassen man die over zijn hond spreekt als "ne woef". Laat hem maar wat doen.

Een volwassen vrouw, Steve een 'vrouw' ;-)

Noorman 13 oktober 2010 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 5028991)
hier word ik, niet wordt..

Wat een geluk dat er "intellectuelen" rondlopen die dit soort "taalkundige dwalingen" onmiddellijk "herkennen" en kordaat "verbeteren" zodat "simpele draadlezers" opnieuw voeling krijgen met de inhoud van de boodschap.

Noorman

Steve_M 13 oktober 2010 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5030456)
Een volwassen vrouw, Steve een 'vrouw' ;-)

Nee, dat is geen vrouw. Hij is een bange man. Daarom pleit ik ervoor hem wat te laten doen: dit is zijn uitlaatklep, terwijl hij uitkijkt naar mogelijkheden om verder weg te vluchten. Laat hem doen, hij kan niet beter.

grimbergen 13 oktober 2010 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 5029630)
het kan niet anders of jij bent door en doorslecht van inborst.

Toch eventjes nuanceren. Je moet wel al mijn quotes weergeven. Maar dat past natuurlijk niet in uw links plaatje. Ik zal dan zelf maar de juiste quote erbij zetten.

Ik blijf bij dit standpunt.

Citaat:

Oh ja thanks voor het compliment. Dieren zijn doorgaans veel eerlijker en oprechter dan mensen. Ze maken elkaar onderling niet af vanwege allah of een andere god. :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be