![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ook dat kan beschouwd worden als een laffe knieval voor het Belgische systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
De situatie is nu anders: de voorstellen van de N-VA liggen op tafel, ze werden afgeschoten. On to the next thing ... |
het ware een krachtig signaal geweest richting de Franstaligen om tot serieuze onderhandelingen te komen indien men zich aan Nederlandstalige kant had geschaard achter dit voorstel.
Nu is het signaal helaas echter een van knikkende knieën. Dat zal de onderhandelingen alleen moeilijker maken in plaats van makkelijker. |
Citaat:
Hij mag stilaan op zoek naar een andere job. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het o.a. op mij hebt. Ik heb nooit gezegd dat de CD&V verandert is. Ik heb alleen gezegd dat ik ze niet opnieuw in een Vlaamse minderheidsregering zie stappen. En dat zie ik nog steeds niet gebeuren. Ik zeg dat niet omdat ik denk dat ze verandert zijn, ik zeg dat alleen omdat ik denk dat ze zo dom niet zijn. |
Citaat:
Onzin! één partij zal nooit of nooit Vlaanderen volledig aan zen kant krijgen. Het VB is daar het schoonste voorbeeld van. De Walen triomferen! Ze halen weer een slag thuis. De volgende is op komst. De cijfer oorlog gaat N-VA ook verliezen. Omdat geen mens die berekeningen snapt. N-VA kan beter de CD&V proberen over te halen dat het toch niks gaat worden met VDL. Het voormalige kartel is de enige kans op een geslaagde missie! |
Citaat:
En wat is er mis met die berekeningen te laten nakijken door het Planbureau en de Nationale Bank ?? |
Citaat:
|
De media in Vlaanderen, daar hangt veel van af hoe NVA eruit zal komen.
|
Citaat:
Daar is helemaal niets mis mee. De vraag blijft natuurlijk wat er mis is met een positief saldo voor Vlaanderen en een negatief voor Wallonie. Maw, wat is er mis met de afbouw van de transfers en waarom moet een staatshervorming per definitie altijd geld kosten aan Vlaanderen? |
Citaat:
Ik moet weinig schrijven, alleen dat ik het volledige omgekeerde denk van wat u zegt. |
Citaat:
zo niet is het een verloren zaak |
En BDW speelt het spel meesterlijk. Zoals hij gisteren in de zevende dag er een paar maal de nadruk oplegde dat Tobback zei dat "men het zolang gaat trekken totdat de kiezer de N-VA beu is."
De kiezer onthoudt zulke zaken, zeker als het politieke spelletjes tegen de Vlaming betreft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be