![]() |
Ik heb ooit geuze van 40 jaar oud gedronken.
Het was eerder porto.... |
Citaat:
|
Citaat:
En daar is de Johnny Walker Double Black ook niet slecht mee. Verdomd lekkere blend, die helaas bijna nergens verkrijgbaar is. |
Citaat:
http://www.oxygenee.com/vintage.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vragen ze voor zo een fles, ... dit weekend nog een fles vintage cognac zien staan van 75 en dat was al dik 300 euro, ... dat vind ik nu wel wat veel... toch als het dient om uit te drinken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel me niet zo goed.
|
Citaat:
Als je een fles koopt, zorg er voor dat het niet van die groengekleurde bocht van 40° uit de Match is. Echte Absint herken je aan het feit dat ze altijd boven 60° is, en zeer donkergroen tot bruin van kleur. Deze flessen zijn de echte nazaten van de 19de eeuwse absint, en volgen de originele receptuur van de zonen Pernod te Pontarlier: http://www.absintheclassics.com/absinthe_archive.html |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik ben al afgeleerd van goeiekope standaard bucht te kopen, onlangs nog een goe fleske gin gekocht, veel meer smaak in dan dien Gordons bvb... Stroh rum is ook zo iets he, 80 graden dat is niet meer om te drinken, ge moet dat in uwen thee doen, of punch van maken of gebruiken in de keuken, maar niet om puur te drinken. |
Citaat:
Het is weer gedaan voor een tijdje nu, dat drinken. Ik kan dat niet meer zoals vroeger. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Mijn moeder maakt altijd advokaat rond deze tijd van het jaar,en hij is echt superheerlijk. Met zuivere alcohol van 90° die ze bij de apotheker gaat halen. We merken dat de ouderdom begint op te spelen, elk jaar is hij sterker en sterker. Ik denk dat ze de percentages op haar alcoholmaatbekerke niet goed meer kan lezen . 8-)
|
Verdorie.
Ik had nog wel vragen. |
Vlaamse leeuwin, die apotheker-alkool is peperduur, met alle taksen erop.
In Luxemburg kost een liter €17... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be