Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Spotten met religie ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147000)

Hertog van Gelre 27 november 2010 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5130122)
Ik heb nooit geweten dat de stijve gereformeerden al joelend door de straten lopen her en der poppen verbrandend en een paar ambassades in de fik stekend met een vijftiental doden als gevolg.
Me dunkt is er een groot verschil.

Is dat gebeurd in Nederland of Belgie? Dat is nieuw voor mij. Er wonen toch veel moslims in onze landen.

circe 27 november 2010 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5130172)
Is dat gebeurd in Nederland of Belgie? Dat is nieuw voor mij. Er wonen toch veel moslims in onze landen.

nooit gehoord over de gevolgen van de Deense cartoons? 15 doden, verschillende ambassades in de fik. is je dat ontgaan dan?

Hertog van Gelre 27 november 2010 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5130175)
nooit gehoord over de gevolgen van de Deense cartoons? 15 doden, verschillende ambassades in de fik. is je dat ontgaan dan?

In Nederland of Belgie?

circe 27 november 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5130183)
In Nederland of Belgie?

in een van hun islamitische paradijzen natuurlijk. In Nederland of Belgie hebben ze (nog) niks laten ontploffen voor zover ik weet, ze hebben er net weer een stuk of acht gevangen voordat ze boem zegden.

Hertog van Gelre 27 november 2010 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5130187)
in een van hun islamitische paradijzen natuurlijk. In Nederland of Belgie hebben ze (nog) niks laten ontploffen voor zover ik weet, ze hebben er net weer een stuk of acht gevangen voordat ze boem zegden.

In het noord-oosten van Nigeria. Nogmaals:
Citaat:

Toch wordt het fenomeen ''de moslim heeft geen gevoel voor humor'' sterk overdreven. Hoeveel moslims wonen er in Nederland en Belgie? Hebben onze landen ook maar enig last, rel of protest gehad ten tijde van de Deense cartoonkwestie? Ook ''Fitna'', toch niet echt humoristisch bedoeld, veroorzaakte nog geen rimpel in de vijver. Alle ''gedoe'' speelde zich af ver van hier.
Ik denk dat 'de moslims'' in de Benelux meer geintegreerd zijn dan jij denkt. Uitzonderingen daargelaten.

circe 27 november 2010 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5130196)
In het noord-oosten van Nigeria. Nogmaals:
Ik denk dat 'de moslims'' in de Benelux meer geintegreerd zijn dan jij denkt. Uitzonderingen daargelaten.

en ik dacht dat u gereformeerden vergeleek met moslims.

blijkbaar niet dus.

harriechristus 27 november 2010 13:09

gij zult zeker niet spotten met harriechristus en de microwezentjes.....want vooral deze laatsten hebben een zeer goed geheugen en ook van hen zal het afhangen of deze wereld zal voortduren of onder gaan.....:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be