![]() |
Citaat:
|
Gentse bisschop: 'Geen haast bij misbruikzaken over gepensioneerde priesters'
bron http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101215_060 Citaat:
Dat ze die randdebiel ook maar een fikse straf en stevige schadevergoeding + ontslag geven . |
Citaat:
|
Citaat:
Dus jij bent het eens dat die pedo's vrijuit gaan ?? Blij dat ik op tijd de rest van mijn bericht heb gewist of ik had 15 strafpunten .:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn de personen die weet hebben van deze misdaden, maar ze niet melden bij justitie niet schuldig aan belemmering van de rechtsgang? |
Citaat:
|
Citaat:
Snap niet dat die slachtoffers zoveel geduld hebben eerlijk gezegd, ze zouden beter een paar kerken platbranden tout court. |
Citaat:
|
Dit is wraakroepend ! Ik heb een bokszak nodig , na het lezen van bepaalde dingen in deze thread .
|
Citaat:
dikke 2 |
Citaat:
Kijk maar uit dat jij nooit verkracht gaat worden , we zullen uw zaak dan ook laten verjaren . |
Citaat:
Indien dit alles schijnbaar "wraakroepend" is, mag u gerust op het driehoekje drukken en de moderatie van mijn schijnbaar onverantwoorde uitspraken op de hoogte stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zulke zaken zijn gewoon onmenselijk , het toont aan dat de kerk nog steeds denkt boven de wet te staan en een voorkeursbehandeling verdient . Ook vraag ik mij af hoe de massa zou reageren als deze gebeurtenissen bvb door een vreemde religie zou gebeurt zijn ? Ik denk dat er dan veel meer reacties op zouden komen en vooral van zij die dit nu negeren en liever over hoofddoeken lallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees het artikkel eens , in deze zogenaamde democratie kan dit dus ... zelfs een veroordeling zonder bewijzen kan ..;-) |
Citaat:
Nogmaals. Veroordeeld worden en vrijspraak kunnen niet samen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be