![]() |
Citaat:
Goedkoop, efficiënt en no questions asked. 8-) Uiteraard niet vergeten in het contract op te nemen dat ze na gedane arbeid weer terug naar huis gaan. |
Citaat:
Ik ben echt benieuwd wat hier uit gaat komen. |
Citaat:
De waanzin voorbij, je waant je in een surrealistisch schilderij van Dali! |
Citaat:
Toen ik eerder vandaag die linkjes plaatste, waren er krap 700 hits, dat is nu al opgelopen tot 1777 as we speak. Reken maar dat er daar de nodige hakbars tussen zitten, die het allemaal geweldig vinden wat deze clowns verkondigen. |
Hoe minder aandacht die clowns krijgen, hoe sneller ze een stille dood zullen sterven denk ik.
Het is door in opspraak te komen in de media dat ze een groot publiek bereiken, en in die bereikte massa zullen wel wat schlemielen zitten die zich vinden in heel dat gepredik. Gewoon laten voor wat het is, en onze fundamentalistische medemensen tegen hun muur laten praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft niemand wat mee te maken, niks tegen filo zeggen hoor, die's al nieuwsgierig! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En nu vind u het opeens te ver gaan? Bent u dan eindelijk toch nog tot de jaren des verstands gekomen, of hoe zit dat? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen we die echt niet buitenzetten natuurlijk doen ze niets en roepen ze alleen maar, maar er moet toch iets te vinden zijn (banden met terrorisme bijvoorbeeld)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be