Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   groen! meerderheid volgende verkiezingen door allerslimste mens ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148542)

lollysticky 28 december 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5191484)
Ze is geen lid
+
lollysticky snapt het niet

wat hebben wij geluk dat er mensen zoals jij zijn die het wel snappen he? :lol:
Ik denk dat je zelf niet eens inziet wat de bedoeling van deze thread is

Cyrano 28 december 2010 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5190577)
Vele mensen (*kuch* belgicisten *kuch*) hangen het idee aan dat de NVA zijn verkiezingsoverwinning te danken heeft aan dewever en zijn goede beurt in de 'slimste mens ter wereld'

voor die mensen open ik nu speciaal een thread waar ze dit ook over Groen! kunnen claimen nu... :D Eva Brems slaat geen mal figuur en ze kegelt er iedereen uit....

P.S. wat ik feitelijk wil aantonen is dat de mensen dit soort stellingen verkondingen, geen hersenen hebben... Tel alle 'belgicisten/linksen' eens op die al in het programma zijn voorgekomen, en tel hun 'airtime' eens op. Als het over rechts gaat, dan ziet u de media stijgeren; gaat het over links, dan is het allemaal geen probleem... hypocriet noemen ze zoiets denk ik :)

Brute pech. Groen! wil geen verkiezingen. Hoe kan je dit mediamomentum verzilveren ?

Boduo 28 december 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 5191754)
Brute pech. Groen! wil geen verkiezingen. Hoe kan je dit mediamomentum verzilveren ?

"Niemand" wil verkiezingen. Ps én NVA wél !!!
Eva Brems is een sympathieke vrouw in "De allerslimste mens" maar ze heeft NIET de uitstraling van BDW !
Trouwens haar partijtje haalt nauwelijks de kiesdrempel alhoewel dat nu kan veranderen...

jamaar 28 december 2010 18:08

Politiek en media moeten gescheiden blijven

De media heeft veel invloed op het kiesgedrag van de burger. Men zou de media de vierde politieke macht (naast de gekende trias politica) moeten noemen én de scheiding der machten moeten respecteren. Een politieker kan op het scherm komen in zover dat te maken heeft met zijn mandaat : het nieuws, duidings- of partijprogramma's. Spellekes spelen is naast de kwestie en zou gewoon moeten verboden worden.

Bart De Wever heeft er wel een duw mee gekregen, maar blijkbaar zal dat ook niet baten. Uit deze knoop geraakt niemand, men zal naar een nieuw concept moeten. Zie mijn bijdrage bij het Zwitsers model.

Boduo 28 december 2010 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamaar (Bericht 5191960)
De media heeft veel invloed op het kiesgedrag van de burger. Men zou de media de vierde politieke macht (naast de gekende trias politica) moeten noemen én de scheiding der machten moeten respecteren. Een politieker kan op het scherm komen in zover dat te maken heeft met zijn mandaat : het nieuws, duidings- of partijprogramma's. Spellekes spelen is naast de kwestie en zou gewoon moeten verboden worden.

Bart De Wever heeft er wel een duw mee gekregen, maar blijkbaar zal dat ook niet baten. Uit deze knoop geraakt niemand, men zal naar een nieuw concept moeten. Zie mijn bijdrage bij het Zwitsers model.

Inderdaad: de media HEBBEN véél invloed. De invloed v.d.journalisten moet teruggebracht worden naar hun WERKELIJKE bevoegdheden ...
Hoog tijd !

born2bewild 28 december 2010 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5192007)
Inderdaad: de media HEBBEN véél invloed. De invloed v.d.journalisten moet teruggebracht worden naar hun WERKELIJKE bevoegdheden ...
Hoog tijd !

waarom en hoe?

ze maken zichzelf overbodig
laat ze doen

bij de vrt krijgen er al een hoop de ezelsstamp, laat ons hopen dat het slechts een begin is

Boduo 28 december 2010 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5192128)
waarom en hoe?

ze maken zichzelf overbodiglaat ze doen

bij de vrt krijgen er al een hoop de ezelsstamp, laat ons hopen dat het slechts een begin is

Hoezo ? Een woordje uitleg a.u.b.

born2bewild 28 december 2010 22:20

zou eva het merken als ze haar diploma ondersteboven in haar handen hield?

Europese Vlaming 29 december 2010 00:09

Dat mens is zowat een van de saaiste personen die ik ooit op TV gezien heb

Pieter B 30 december 2010 00:40

Ik hoop voor groen dat die er snel uit ligt. Volgens mij is dit erg schadelijk voor hun imago. Geef mij dan maar Wouter Van Besien.

solidarnosc 30 december 2010 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5195478)
Ik hoop voor groen dat die er snel uit ligt. Volgens mij is dit erg schadelijk voor hun imago. Geef mij dan maar Wouter Van Besien.

Ze is er niet eens in. Groen! bedoel ik dan. ;-)

toccata 30 december 2010 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5192624)
zou eva het merken als ze haar diploma ondersteboven in haar handen hield?

waarom stel jij zo'n domme vragen?

Boduo 30 december 2010 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5190577)
Vele mensen (*kuch* belgicisten *kuch*) hangen het idee aan dat de NVA zijn verkiezingsoverwinning te danken heeft aan dewever en zijn goede beurt in de 'slimste mens ter wereld'

voor die mensen open ik nu speciaal een thread waar ze dit ook over Groen! kunnen claimen nu... :D Eva Brems slaat geen mal figuur en ze kegelt er iedereen uit....

P.S. wat ik feitelijk wil aantonen is dat de mensen dit soort stellingen verkondingen, geen hersenen hebben... Tel alle 'belgicisten/linksen' eens op die al in het programma zijn voorgekomen, en tel hun 'airtime' eens op. Als het over rechts gaat, dan ziet u de media stijgeren; gaat het over links, dan is het allemaal geen probleem... hypocriet noemen ze zoiets denk ik :)

Groen en Eva...
Wait and see tot de finale...
:-P

In "haar" finale eindigde ze 3de...

Boduo 30 december 2010 20:31

???

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5195518)
Ze is er niet eens in. Groen! bedoel ik dan. ;-)

???

Lijsttrekker voor de Leuvense Kamerlijst én verkozen !!!
13/06/10.

Pericles 30 december 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5190844)
Ik heb Eva Brems eens gezien in een interview, iedere keer als de journalist een vraag stelde over de islam stond ze krom van de frustratie, "de katholieken dit, de katholieken dat," meer kreeg ze er niet uit.

Toen de journalist dan vroeg waarom ze op elke vraag alleen maar "de katholieken dit de katholieken dat," antwoordde, kreeg ze weer niets anders over haar lippen.

Die mevrouw staat zo krom van frustratie, dat ze nog niet meer een gewone uitleg kan geven zonder te vervallen in haar haatpropaganda.

Ik denk dat ze liever een man zou geweest zijn. :-D

daiwa 30 december 2010 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5190844)
Die mevrouw staat zo krom van frustratie, dat ze nog niet meer een gewone uitleg kan geven zonder te vervallen in haar haatpropaganda.

Waarschijnlijk in de leer geweest bij Jos Geysels.
De haat druipt werkelijk van zijn gezicht als het over onderwerpen gaat die niet passen bij zijn gedachtegoed.

born2bewild 31 december 2010 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5195853)

is dat een nee?

largo_w 31 december 2010 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5195853)

domme vragen... domme antwoorden... domme uitspraken... ik denk dat "dom zijn" born2bewild's beroep is geworden. Volgens mij komt born2bewild hier telkens zijn eitje leggen op verzoek van zijn dokter... dat of enorme zuuroprispingen.;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be