![]() |
Citaat:
Ik denk dat je zelf niet eens inziet wat de bedoeling van deze thread is |
Citaat:
|
Citaat:
Eva Brems is een sympathieke vrouw in "De allerslimste mens" maar ze heeft NIET de uitstraling van BDW ! Trouwens haar partijtje haalt nauwelijks de kiesdrempel alhoewel dat nu kan veranderen... |
Politiek en media moeten gescheiden blijven
De media heeft veel invloed op het kiesgedrag van de burger. Men zou de media de vierde politieke macht (naast de gekende trias politica) moeten noemen én de scheiding der machten moeten respecteren. Een politieker kan op het scherm komen in zover dat te maken heeft met zijn mandaat : het nieuws, duidings- of partijprogramma's. Spellekes spelen is naast de kwestie en zou gewoon moeten verboden worden.
Bart De Wever heeft er wel een duw mee gekregen, maar blijkbaar zal dat ook niet baten. Uit deze knoop geraakt niemand, men zal naar een nieuw concept moeten. Zie mijn bijdrage bij het Zwitsers model. |
Citaat:
Hoog tijd ! |
Citaat:
ze maken zichzelf overbodig laat ze doen bij de vrt krijgen er al een hoop de ezelsstamp, laat ons hopen dat het slechts een begin is |
Citaat:
Hoezo ? Een woordje uitleg a.u.b. |
zou eva het merken als ze haar diploma ondersteboven in haar handen hield?
|
Dat mens is zowat een van de saaiste personen die ik ooit op TV gezien heb
|
Ik hoop voor groen dat die er snel uit ligt. Volgens mij is dit erg schadelijk voor hun imago. Geef mij dan maar Wouter Van Besien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wait and see tot de finale... :-P In "haar" finale eindigde ze 3de... |
???
Citaat:
Lijsttrekker voor de Leuvense Kamerlijst én verkozen !!! 13/06/10. |
Citaat:
|
Citaat:
De haat druipt werkelijk van zijn gezicht als het over onderwerpen gaat die niet passen bij zijn gedachtegoed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be