![]() |
Citaat:
|
Ik zou terug willen naar de late steentijd, begin van de bronstijd in West Europa. Dus ik zou er wel moeten kunnen blijven gedurende een periode van pakweg 2000 jaar of zo, om eens goed te kunnen bekijken hoe die eerste gelaagde gemeenschappen ontstaan zijn, waar die megalieten nu eigenlijk voor dienden en hoe ze er echt uitzagen toen ze opgericht werden, en vooral hoeveel van die cultuur nog deep down in onze eigen folklore en levensfilosofie schuilgaat.
|
Het victoriaans tijdperk. Met mijn kennis kom ik dan direct mee in de boeken, naast helden zoals Brunel en Bessemer.
Tjernobyl in 1886 dan.. |
1990 in de kempen
en Amerika in de jaren '60. |
Begin jaren 70' lijkt me wel wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
T-rex = Big lizard = smell |
Het jaar 2250 .
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoe snel moderne mensen zouden kunnen aanpassen aan een samenleving zonder elektriciteit, zuiver water, moderne geneeskunde, modern vervoer, enz ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder een goeie lokale gids die voor eten en bescherming zorgt zal de overlevingskans wel laag liggen. |
Citaat:
Ik kom mee! :) (liefst wel toen de dinosauriërs al uitgestorven waren, sorry beestjes. :oops: En ik wil ook niet halfnaakt ronddartelen. :?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
de wereld vlak voor 1914, het was een tijdperk vol optimisme, je merkt dat aan vele zaken, bvb de ravissante architectuur van de Art Nouveau
Na 1914 was de leute eraf, Wereldoorlog I was ook het einde van dat optimisme :-( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be