![]() |
je mag dat van mij aannemen omdat ik iemand ken die het meegemaakt heeft in borgerhout,een kind was onder zijn ijscokar gekropen en de man vertrekt niet wetende dat dat kind onder de auto zat, hij is moeten vluchten voor zijn leven en je zal nooit van je leven een ijscokar van het ijsmanneke van kasterlee in borgerhout te zien krijgen,die durven daar niet meer komen
|
als je leven je lief is vlucht je inderdaad en er lopen daar niksnutten genoeg rond om zich over het slachtoffer te ontfermen ,maar ze zullen eerst proberen om jou te pakken te krijgen voor ze naar dat kind gaan zien
|
Ik stel voor dat de topicopener aan de moderatie vraagt om de draad te hernoemen naar "Griekse monsterflik rijdt 6-jarig meisje dood".
Kwestie van het reeds hoge linkse propagandagehalte te maximaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Heel erg voor het slachtoffer maar zal niet 1ste of laatste keer zijn. Er zijn wereldwijd vast nog wel wat mensen op een verschrikkelijke manier het hoekje om gegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Wilt u beweren dat de Griekse politie systematisch mensen doodrijdt? |
Citaat:
Het enige wat ik vraag is consequentie. Deze agent heeft ook wetten niet nageleefd. |
Citaat:
Wat ga je er aan doen? |
Citaat:
Krapule de luxe! De brigade der ééncelligen zijn het :x Debielen! :x En voor ik het vergeet: :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie ik??? je kan altijd eens afspreken waar en wanneer als je mij bedoelt
|
Citaat:
|
*KNIP* Bedreigingen in welke vorm dan ook zijn niet toegestaan. *KNIP*
|
mss je wat duidelijker uitdrukken zal ook helpen
|
Citaat:
Dat kan zelfs de vetste Duitser dus :lol: |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be