largo_w |
6 januari 2011 15:34 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
(Bericht 5210572)
Ach, ik heb inderdaad het deel gemist waarbij Dirupo zijn nota heeft voorgesteld. Of het moet zijn dat u een bekrabbeld bierkaartje bedoelt.
|
Nee nee ik bedoel de onderhandelingen zoals die werden gevoerd in het begin... Niks werd geschreven omdat dat zo was afgesproken tussen de twee grootste actoren. Deze manier aanvallen was de eerste regelrechte aanval op de regeringsvorming... zo werd dat ook aangevoeld door de Franstaligen. Begrijpelijk...
Citaat:
Uiteraard, maar dat is hier compleet irrelevant. Ik kan het ook niet verhelpen dat de waarheid simpelweg niet doordringt.
|
Nee nee... UW waarheid niet DE waarheid; leer nu toch eens in Godsnaam het verschil.
Citaat:
Die manifeste onwaarheden zoals jij ze noemt zorgen wel nog steeds voor een discriminerende toestand in BHV,
|
Daar is inderdaad historisch een probleem gegroeid... makkelijk op te lossen was het niet dat bepaalde actoren daar een symbooldossier van zijn gaan maken.
Citaat:
zorgen voor onrechtvaardige transfers van het noorden naar het zouden,
|
Onrechtvaardig? Iets te rechtvaardig zal je bedoelen? :?
Citaat:
houden een hangmatcultuur in stand in het zuiden
|
Ook hier in "het Noorden" bestaat die cultuur... wees gerust.
Citaat:
EN zorgen ervoor dat democratisch genomen beslissingen zomaar geblokkeerd kunnen worden door een minderheid van de inwoners.
|
Uiteraard en gelukkig maar.
Citaat:
Neen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn gewoon feiten.
|
Kleine feiten en enorme vooroordelen, dan.
|