jeroen122 |
23 januari 2011 17:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
(Bericht 5246358)
Men kan mij niet verwijten dat ik anti-VB ben, ik denk dat de meeste die mij hier kennen dat wel weten.
Maar ik heb Annemans deze ochtend op TV gezien, en eerlijk gezegd, ik vind hem stilaan een zielige loser worden.
|
en waarom vond je hem een zielige loser? ik vond die nva'er die plots gepakt werd toen men hem eraan herrinerde dat zijn oneliner over snelbelg wet een leugen was, en de uitleg door hem gegeven meer zever dan de bemoeienissen van annemans terwijl anderen spraken... trouwens hij was weer de enige die in begin onderbroken werd terwijl iedereen zijn zegje mocht doen, het is niet meer dan normaal dat hij toch op een van vb zijn kernthema's voldoende zijn zeg kan doen, hij zij tenminste iets terwijl groen weer wat vaag gewauwel had en cd&v zich terug als schoothondje van nva profileerde.
trouwens of volgende week al of niet de neutralisatiewet terugeropen word in de commisie of desnoods in het parlement of de fransen ze dan toch niet gaan uitvoeren zal terug laten blijken dat gerolf het bij het juiste einde had
|