![]() |
Citaat:
er zijn drie ministers die bevoegdheid hebben over een gedeelte van het onderwijs, naast hun andere departementen. Geen zand in de ogen strooien a.u.b.! Citaat:
Politiekers van kust-mijn-voeten! |
Citaat:
Daar postte ik jou trouwens al eens een paar items over. Denk je echt dat in een afgescheiden Vlaanderen, andere en beter bestuurders zullen aan de pot zitten, dan degene die zich nu al in de instituten der macht gewrongen hebben? Zolang zelfs partijen als N-VA niet het volk zijn rechtmatige souvereiniteit via referenda in handen geeft, wordt het confetti-staatje vlaanderen een doorslag op bestuurlijk vlak van België, vooral van de gebreken ervan, die ik zeker niet wil ontkennen. Geef mijn portie maar aan Fikkie. |
Citaat:
|
Citaat:
want dan blijven we met de gemeenschappen zitten, gewoon Vlaanderen onafhankelijk, weg met de Waalse ideologieen en de verwardheid, de franse obstakels ect. |
Daar heb je 100% gelijk, we moeten die "lamstralen van een Vlaamse politici leren NEE zeggen". Ze moeten roepen: onafhankelijkheid, NU!!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse Regering telt 10 leden die dus de taken van zowel Vlaams Gewest als Vlaamse Gewest uitvoeren (waarvan er eentje eigenlijk er maar bijgekomen is om de VLD goed te stemmen). Maar bij onze zuiderburen lopen er zomaar eventjes 16 ministers rond voor juist dezelfde taken als in het noorden van het land. Dus ook zes kabinetten meer... |
Citaat:
|
Citaat:
Er is een verdeling van de taak 'onderwijs' en bepaalde delen werden gedelegeerd naar andere departementen. Probeer a.u.b. objectief te blijven, en de mensen hier niet te doen geloven als zouden er drie full-time waalse onderwijsministers zijn. |
Citaat:
Daarom ga je in een koeievlaai happen. Bizarre redenering hoor. Ik lust het ook allemaal niet en eet dus gewoon niet mee. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans: willen is kunnen. :D |
Citaat:
Ik wil een onafhankelijk Vlaanderen en ik weet logischerwijs dan ook dan het kan. Willen is kunnen. Ik ben het roerend met je eens, Superstaaf!!! |
Citaat:
Een onafhankelijke vlaamse staat willen, betekent er een kunnen creëren. Blijkbaar wil niemand het, want ik zie er voor morgen nog niet dadelijk een komen. Ik wil het immers niet, dus kan het ook niet. Mijn wil (en die van de meeste anderen) is blijkbaar sterker......... |
Hier is anders nog iemand die WEL een onafhankelijk Vlaanderen wil. Het volk wil wel, de politici moeten nog volgen. Ik zie het echter alsmaar rooskleuriger in, het komt er zeker!!! :D
|
Zeno, ik vraag u nog eens, als uw mening er niet tussen staat, waarom moet België dan barsten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijd voor een referendum! Die opinie-peiling in de standaard geeft al aan dat de meerderheid ENKEL ONDERWIJS op Vlaams niveau wil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be