![]() |
Citaat:
Geef mij maar Witse of FC de Kampioenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk te zien dat er ook een verzuurde Vlaams-nationalist is die berichten post op het forum van De Standaard (of iets dergelijks), als cliché kan dit natuurlijk tellen. Los hiervan slaagt de serie er niet echt in om kijkers van in het begin te intrigeren, terwijl zeker voor series de eerste indruk zéér belangrijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb deze serie nog niet gezien.
Waar gaat het over? |
Citaat:
|
Iemand al van gedacht veranderd ?
gisteren had ik al wat meer het gevoel dat ik de draad te pakken had..maar dat is ook alles.. |
Ja gisteren gekeken met een half oog, er begint toch iets vaart in te komen.
Volgende week wél kijken. Al was het maar om die dwerg die de serie voor een of andere reden een twin peaks gevoel meegeeft :lol: |
en dat terwijl er op BBC2 Top Gear is....:roll:
|
Citaat:
|
Wat is dat?
|
Citaat:
Ne west-vlaamse twin peaks, ... De dochter van de lokale beenhouwer/hormonenspuiter die alles poepte wat bewoog, wordt teruggevonden , versmoort in de gracht, ... Haar vriendin van de lokale textielbaron weet van niks, haar vriendje, de lokale bakkersknecht, heeft haar al in geen weken gezien, maar wist dat ze ook met de jongste van de koster te doen had, ... Omdat de lokale veldwachter er niet aan uit geraakt, sturen ze ne federalen agent uit Aaantwaarpen, ... die onder de indruk is van de lokale koeiemelk en de boterkoeken geweldig vindt,. .. Zo daar kunnen we wel iets mee zeker... ? |
Citaat:
|
Citaat:
Wie speelt de reus? |
Citaat:
|
ah.
Dzu :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be