![]() |
Citaat:
|
Het probleem van die indexverhoging is dat enkel de staat 2% opslag krijgt.
De werkgever betaalt 3% (2%+1% overhead), de werknemer ontvangt bruto 2%, na aftrok van belasting schiet er nog 1% over. De enigen die dus 2% in de pocket krijgen zijn de belastingen en SZ. Maar de prijs voor een klodder mayo in het frietkot is wèl met 2% gestegen! |
Citaat:
|
Citaat:
Lafaards durven enkel naar beneden stampen en ondertussen likken ze de voetzolen van de genen die boven hen staat te stampen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dát alleen zal het land of onze schuld niet redden hoor. Maar ja u bent daar samen met vele anderen hiervan heilig overtuigd en is niet met enige logica of argumenten wat dan ook van dat standpunt af te helpen blijkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik 100% bruto verdien, dan betaalt mijn baas daarvoor 150% en tegen dat alle RSZ en belastingen betaald zijn blijft er voor mij nog 50% over. Als ik nu 3000 euro bruto verdien, dan betaalt mijn baas daarvoor dus 4500 euro en ontvang ik netto 1500 euro 2% indexverhoging = 60 euro, kost mijn baas 90 euro en is bij mij in de pocket 30 euro. |
Citaat:
Om nog maar te zwijgen van de rest! We blijven er op achteruit gaan met die index knoeiboel....dat zal iedereen wel al doorhebben denk ik. |
Citaat:
Die heeft op zijn manier de korf hier en daar wat bijgesteld. Goed wetende dat hij daarmee de koopkracht een flinke knauw gaf. |
Citaat:
Ze zouden beter eens de koopkracht eerst gelijk stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik onderlijnde, klopte dus niet. http://forum.politics.be/showthread....36#post5337936 p.s. Als je 3000 euro bruto verdient, hou je meer over dan 1500 euro netto. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het jou niet stoort zal ik jouw 30 euro wel overnemen, jij hebt ze duidelijk niet nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hoe kon ik die vergeten :oops: |
Citaat:
Ik zal aan mijn baas zeggen dat zijn 90 euro gewoon gelijk is aan mijn 30 euro, want beide 2%. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be