![]() |
Citaat:
De algemene regel is, dat je die opbouwt grondgebiedswijze. |
Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt waarschijnlijk "Je hebt gelijk; nationaliteit geeft geen recht op sociale zekerheid" Alle reglementering (voorwaarden e.d.) over werkloosheidsvergoeding is terug te vinden op www.rva.be De link geven naar de gepaste pagina is voldoende. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees het nog eens anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
In Frankrijk liggen de pensioenen namelijk een pak hoger dan hier. Even fransmevrouw gaan worden dus? --------------- Trouwens: waarom zit ge daar over bezig? ik heb nergens gezegd dat "nationaliteit" geen voordelen kan bieden voor azielige zoekers. Ik heb het over de INHOUD (moeilijk woord, ik weet het) de mentale betekenis van nationaliteit (misschien omdat ik een paar nonkels heb gehad die ervoor gesneuveld zijn indertijd, dommerikken. volgende keer collaboreren we mee hé Arti?). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Weerspiegeling van de maatschappij": criminaliteit stijgt door aantallen vreemdelingen of mensen van andere origine "Weespiegeling van de maatschappij middels verrijking": vlamingen moeten zich aanpassen en een stapje terugzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik een goed idee, wereldwijd sociale zekerheid voor iedereen! Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....86#post5336186 |
Citaat:
Elk land waar Blg. 'n bilateraal verdrag mee heeft etc....weet je nog? Na 1 dag werken + de nodige formulieren ( al dan niet vervalst) die bevestigen dat je in dat land 'n bepaalde tijd gewerkt hebt die nodig is om werkloosheidsuitkeringen te krijgen....en de vakbonden zullen vrolijk papiertjes in, óók al dan niet vervalst...etc...et voila, je bent beroepsdopper in La BelZiek, maar daar gaat 't hier niet over! |
Ik zie niet in waarom ik misdaad zou moeten doodzwijgen of vergoelijken. Ik ben uiteraard voor de bestraffing van criminelen, daarover hoort geen twijfel te bestaan.
Waar ik echter tegenstander van ben is algemene repressie tegen etnische of religieuze groeperingen. De fout die aan de rechterzijde gemaakt wordt is dat de vaststelling "een groot deel van de criminelen zijn allochtonen" wordt omgedraaid naar "een groot deel van de allochtonen zijn criminelen". Bestraffing van criminelen is niet hetzelfde als het viseren en onderdrukken van rassen of godsdiensten omdat er regelmatig criminelen uit die milieus komen. |
Citaat:
Jij beschuldigt nogal makkelijk anderen van het vervalsen van papieren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be