![]() |
Citaat:
De meest betrouwbare :lol::lol::lol: Citaat:
|
Wereldwijd lijden er nochtans veel meer hetero's aan AIDS.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil cijfers zien, geen vage verklaringen. |
Citaat:
Hoe wil u nu kwantificeren dat anale sex op basis van de fysiologische structuur van een anus vs. vagina gevaarlijker is dan vaginale sex? Dat houdt toch geen steek? |
:-)Misschien kunnen Russische satellieten deze zaak uitklaren :lol:
|
U zegt dat anale seks gevaarlijker is. Ik zeg dat ik dat totaal niet geloof.
Dat je meer kans hebt om AIDS te krijgen als je het onbeschermd met 100 homo's doet, dan dat je onbeschermde seks hebt met 100 dames geef ik u wel gelijk in. |
Citaat:
Citaat:
Nog een paar hebben? |
Je begrijpt me verkeerd.
Het gaat hier niet over bottoms, maar over het risico dat tops lopen. |
Natuurlijk beffen !!!! Ik word ook graag gepijpt. En het ene plezier is ...... :cheer:
Alleen liefst niet net na een wasbeurt. Ik hou niet zo van de smaak van zeep. Maar wel verzorgt. Geen vismijn aub ... |
Citaat:
|
Citaat:
Insertive anal intercourse for uncircumcised men (2010 study) 62 [7-168][31] Insertive anal intercourse for circumcised men (2010 study) 11 [2–24][31] Insertive anal intercourse (based on data of a 1992 study) 6.5[37][38] Kansen zijn dus 62 en 11 op 10000 voor onbesneden en besneden mannen, respectievelijk. Dit is als men er van uitgaat dat de andere partner besmet is. Ik weet ook niet waarom er zo'n grote discrepantie is met het oudere onderzoek. |
Citaat:
Diegene die aan de ontvangende kant, staat, zal ik maar zeggen heeft zowiezo een hoger risico, ... (door het toebrengen van kleine wondjes etc... ) Diegene die aan de gevende kant, staat, ... loopt nochtans ook een risico, want HIV zet ook over door contact met de slijmvliezen, ... Ge kunt dus ook aids aan uw rekker krijgen van orale sex. |
zeg, kunnen we nu eindelijk stoppen met die homopraat aub? !!
|
Citaat:
Het kan niet altijd het hoge niveau "Ik bev mijn wijf graag" zijn :-o |
ten eerste bev/bef ik mijn wijf niet graag
ten tweede is dat ook niet mogelijk, want ik heb geen wijf, enkel een vriendin en ten derde is aids een homoziekte. punt. |
Citaat:
2) Is dat niet hetzelfde? 8O 3) bron? |
bron? dat weet toch iedereen. en nee, ik ga echt niet het internet gaan afspeuren naar een link die dit bevestigt, om u te overtuigen (je weet ook wel dat er zeker zo een link bestaat).
ga maar uithuilen bij je homovriendjes/wijf. go go GO! |
Citaat:
WA?? een beetje mijn wijf beledigen ofwa? hier sie *PETS* *PETS* nog ene keer naar mijn wijf kijken, er iets over zeggen, en uwe neus zal het geweten hebben *PETS* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be