| largo_w |
6 maart 2011 11:52 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
(Bericht 5342096)
Dit is wel een bekentenis van formaat. Je zit hier kritiek te spuien op een partijgenoot naar aanleiding van een brief,
|
Niet echt... Als U dat denkt zal U terug naar school moeten om te leren lezen.
Citaat:
gericht aan één van de domste kamerleden
|
Ja dat is zo wat de teneur hier... maar sjah wat is "hier"?
Citaat:
en je kent de inhoud van de brief niet eens,
|
Weeral; waar leidt U dit af?
Citaat:
zelfs niet het feit dat WDW nog altijd burgemeester is van Lennik.
|
http://www.irinadeknop.be/blog/2010/...s-burgemeester
Ontslagnemend burgemeester... ik dacht dat dat al achter de rug was.:roll:
Citaat:
Toch ben je er als de kippen bij om hem totaal verzuurd te noemen.
|
Je kan dat als nuchtere inwoner ook moeilijk anders noemen... zuur tot op het bot.
Citaat:
Je lult dus gewoon uit je nek, niet de eerste keer trouwens.
|
Wie lult er hier "uit zijn nek"? U blijkt zelf niet te kunnen lezen wat ik al geschreven heb:
Citaat:
Ik heb hier alleen gereageerd op "Helias" die hier een soort van karikatuur opvoerde en daarop vroeg "naar wie zou mijn sympathie gaan?". Vond ik nogal typerend voor de discussies hier...
|
Citaat:
Toch kan ik enig begrip opbrengen voor je reactie. 0-VLD is een partij in nood die vecht voor haar overleving. Maar het ziet er beroerd uit. Slechts één treffend voorbeeld. Humo's pop poll. De resultaten ervan worden bepaald door een jong en links publiek, absoluut niet Vlaams-nationalistisch gezind. En wat zien we in de rubriek "belgisch politicus van het jaar"? Op 1 met 2622 stemmen : Bart De Wever. Op 6 met 187 stemmen : Alexander de Croo. Zegge en schrijve 7,13 % van het aantal van BDW. Mern zegt dikwijls dat de toekomst aan de jeugd toebehoort. In alle geval niet aan de liberale jeugd. Hoopgevend voor de groeiende bewuste Vlaamse gemeenschap.
|
humo's pop poll, echt? :lol:
|