Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   PBL-RKT's MADstrijd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153119)

Ke Nan 24 maart 2011 13:57

Ik nomineer niemand. Valse hoop voor anderen hoeft niet gewekt te worden. De schoonheid van mijn avatar spreekt voor zichzelf. Mods, sluit deze draad maar. We hebben een winnaar! :cheer:

Raf 24 maart 2011 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5378130)
ik pleeg geen misdrijf, want ik kan bewijzen dat ik dit forum vroeg om heel mijn account te verwijderen.de verantwoordelijkheid ligt bij de eigenaar van het forum.

Dit forum hoeft heel jouw account niet te verwijderen. Jij kan die afbeelding zelf verwijderen (zoals je ze trouwens ook zelf plaatste) via je gebruikersinstellingen. De verantwoordelijkheid ligt bij jou.

Txiki 24 maart 2011 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5378131)
Ik nomineer niemand. Valse hoop voor anderen hoeft niet gewekt te worden. De schoonheid van mijn avatar spreekt voor zichzelf. Mods, sluit deze draad maar. We hebben een winnaar! :cheer:

't Is toch niet omdat we (misschien) een winnaar hebben dat daarom deze draad gesloten moet worden? Waddisdanu :x

;-)

lantjes 24 maart 2011 14:09

bende navelstaarders :roll:

Anna List 24 maart 2011 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5378160)

:cheer: impliciete vernoeming :cheer:

wat gij, Raf ? 8-)

Ke Nan 24 maart 2011 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5378150)
't Is toch niet omdat we (misschien) een winnaar hebben dat daarom deze draad gesloten moet worden? Waddisdanu :x

;-)

Tja, dat is zo een beetje het aardje van het beestje. Doorluchtig en verheven zijn. Het beste voorhebben met uw onderdanen. Ze behoeden voor teleurstellingen. Dan moet ge soms uw wil opleggen. Ge weet wel, de dingen die eigen zijn aan een emperor. Het laatste wat ik wil is mijn medeforummers in de waan laten dat ze een kans hebben. Falen is niet goed voor hun eigendunk. Laag zelfbeeld zorgt dan weer voor depressies, ziekteverzuim, opnames in psychiatrische instellingen,... Kortom, niets dan last. Dat kunnen we niet hebben. Mijn rijk moet draaien als een Zwitsers uurwerk.

Txiki 24 maart 2011 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5378169)
Tja, dat is zo een beetje het aardje van het beestje. Doorluchtig en verheven zijn. Het beste voorhebben met uw onderdanen. Ze behoeden voor teleurstellingen. Dan moet ge soms uw wil opleggen. Ge weet wel, de dingen die eigen zijn aan een emperor. Het laatste wat ik wil is mijn medeforummers in de waan laten dat ze een kans hebben. Falen is niet goed voor hun eigendunk. Laag zelfbeeld zorgt dan weer voor depressies, ziekteverzuim, opnames in psychiatrische instellingen,... Kortom, niets dan last. Dat kunnen we niet hebben. Mijn rijk moet draaien als een Zwitsers uurwerk.

Ook een Zwitsers uurwerk kunt ge op de grond gooien en er eens goed op trappen. Dag Zwitsers uurwerk :cheer:

SDG 24 maart 2011 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5378179)
Ook een Zwitsers uurwerk kunt ge op de grond gooien en er eens goed op trappen. Dag Zwitsers uurwerk :cheer:

En dan drinken we ons zo zat als een Zwitser. :cheer:

Txiki 24 maart 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5378181)
En dan drinken we ons zo zat als een Zwitser. :cheer:

:cheer: :cheer:

Raf 24 maart 2011 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5378163)
:cheer: impliciete vernoeming :cheer:

wat gij, Raf ? 8-)

Ik vind dat anders al redelijk expliciet.

Anna List 24 maart 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5378273)
Ik vind dat anders al redelijk expliciet.

lol, contraire mens ;-)

geeft een hand, en ze pakken nen arm hé ... tssss

Nynorsk 24 maart 2011 15:23

ik nomineer Ke Nan :cheer:
Voor mooiste avatar :cheer:
En sexy dier :cheer:

giserke 24 maart 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5377904)
De mijne is groter.

Ge krijgt hem wel niet meer overeind precies :-)

Raf 24 maart 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5378275)
lol, contraire mens ;-)

geeft een hand, en ze pakken nen arm hé ... tssss

Contrair? Moi?

Welnee... ;-)

Txiki 24 maart 2011 15:41

:cheer: MAD :cheer:

giserke 24 maart 2011 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5378160)

Hans1 ben jij het? 8O

giserke 24 maart 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5378296)
ik nomineer Ke Nan :cheer:
Voor mooiste avatar :cheer:
En sexy dier :cheer:

Dan hebde nog nooit een echt sexy dier gezien :cheer:

Nynorsk 24 maart 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5378343)
Dan hebde nog nooit een echt sexy dier gezien :cheer:

TXIKIIIIIIIII!!!! Der zoekt enen boel!!!

Txiki 24 maart 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5378346)
TXIKIIIIIIIII!!!! Der zoekt enen boel!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

embrasse oak aged single cask

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

lantjes 24 maart 2011 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5378339)
Hans1 ben jij het? 8O

8O getjergoedaf 8O

komaan, doorloop dezen draad even, de meesten zijn hier wild van hun eigen avatar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be