Sus Iratus |
21 april 2011 17:35 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX
(Bericht 5422769)
Zeg de volgende keer niet meer tegen mij wat te doen.
|
U doet zelf niets anders dan anderen vertellen wat ze moeten doen, o.a. door te zeggen waar ze hun draden moeten zetten.
U wilt helemaal niet inhoudelijk over het onderwerp discussiëren. U bent enkel geïnteresseerd in over de plaatsing van de discussie te raaskallen.
Citaat:
Ik kan alleen met de waarheid hinder worden voor leugens. Anders is het onmogelijk.
|
Wáár heeft u het nu opeens over? De waarheid dat de multikul compleet mislukt is misschien, en dat u dat op alle mogelijke manieren probeert onder te sneeuwen, zoals door middel van het zagen over het verkeerd plaatsen van een draad telkens als het onderwerp u niet aanstaat omdat dat onderwerp het failliet van de multikul nog eens extra onderstreept?
Citaat:
Je goedkope commando's kun je in een spiegel geven. Ik hoop dat je over voldoende minimum van verstand beschikt om te begrijpen dat het zinloos is om mij te verbieden mijn mening te posten. Voeg QuasiX toe in je negeerlijst. Of anders discusseer verder met diegenen die discussie beginnen met jou. Of begin zelf discussies.
|
U bent zelf degene die met goedkope commando's in moderatie-stijl komt. Niet ik. En indien u een minimum aan verstand en vermogen tot begrijpend lezen had gehad, was u dat dan ook allang duidelijk geworden.
Citaat:
In het Groenland zijn er ook problemen omtrent integratie en/of immigratie. Maar dat is al in het buitenland. En ik heb tot nu toe over een paar thema's gezegd dat die tot de subrubriek "Buitenland" behoren. Men post onder I&I beetje van alles; niet alleen over het buitenland.
|
U begrijpt maar niet, of beter gezegd: u weigert ten ene male te begrijpen dat dit subforum "Immigratie en Integratie" heet en dat daaraan gerelateerde onderwerpen er behandeld worden. Nergens staat dat er enkel en alleen Belgische/Vlaamse onderwerpen met betrekking tot I&I behandeld mogen worden. Tot spijt van wie het benijdt - u dus.
|