Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Het Negeer-Harriechristus-Initiatief (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156137)

Supe®Staaf 6 juni 2011 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5495252)
bestraffen en sluiten

aangevraagd

Zielige actie.

manta 6 juni 2011 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5495262)
Zielige actie.

Mja , bij sommigen zullen er geen duracelbatterijen in hun microwezentjes zitten en dermee dat die al is ne keer in een microhangmat liggen, met alle gevolgen van dien... ;-)

eno2 6 juni 2011 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5495262)
Zielige actie.

ja en die vierpunter die ik kreeg voor dezelfde forum-reglement-overtreding, was dat ook zielig?

Of mag je verwachten dat het reglement voor iedereen geldt?

eno2 6 juni 2011 21:43

En deze draad is niet zielig zeker?

manta 6 juni 2011 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5495292)
ja en die vierpunter die ik kreeg voor dezelfde forum-reglement-overtreding, was dat ook zielig?

Staat god ni boven zo'n menselijk reglement??? :lol:

Alboreto 6 juni 2011 21:50

Citaat:

Het gaat hier over godsdiensten.
Als Harrie zich als God profileert staat het iedereen vrij een draad over hem te openen, gezien de titel van het forum.

Supe®Staaf 6 juni 2011 22:47

Citaat:

Ik kan mijn ogen niet geloven.
Jij kreeg een strafje, en dat rechtvaardigt het overdragen van iemand die op dezelfde wijze uit de bocht ging?
"Meester, hij doet het ook, gaat ge hem ook straffen?"
Dat bestond zelfs in de lagere school niet meer....
De zieligheid kent geen grenzen.
:lol::lol::lol:

respublica 6 juni 2011 22:48

Goed initiatief. Het is voor korte tijd wel grappig om met Harrie te discussiëren, maar in feite verpest hij gewoon drie kwart van de topics in deze forumsectie met zijn SPAM.

FDM 6 juni 2011 23:01

echt veel verpesten kan hij niet

je bent vrij om te geloven of niet

Jezus had inderdaad een bovennatuurlijke gave en werd verheerlijkt door zijn koning

men is vrij Jezus te idealiseren of niet

Jezus , Lourdes en Fatima zijn echt
en toch heeft Scherpenheuvel recent een gouden roos ontvangen

redwasp 7 juni 2011 00:36

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5495307)
Het gaat hier over godsdiensten.
Als Harrie zich als God profileert staat het iedereen vrij een draad over hem te openen, gezien de titel van het forum.

misschien een draad aanmaken die de aanhangers van zijn religie viseert?

overigens is harrie helemaal niet de enige monomaan op dit forum. er zijn een aantal mensen die om het even welk onderwerp willen omturnen naar hun eigen stokpaardje.

vrede,

redwasp

harriechristus 7 juni 2011 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5495294)
Staat god ni boven zo'n menselijk reglement??? :lol:

God zelf (ik dus) is boven elke kleinkneuterigheid verheven.

23 Wee jullie, schriftgeleerden en farizeeën, huichelaars, jullie geven tienden van munt, dille en komijn, maar veronachtzamen wat in de wet zwaarder weegt: recht, barmhartigheid en trouw, terwijl men het een zou moeten doen zonder het andere te laten. 24 Blinde leiders zijn jullie, die uit hun drank de muggen ziften, maar een kameel wegslikken.

harriechristus 7 juni 2011 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5494798)
overigens is deze draadopening een vierpunter waard, zoals ik er ook eens een kreeg voor een persoonlijke draad

het is geen Liefde, maar Haat.

Is dit vier punten waard dan is het slecht met deze wereld gesteld.

harriechristus 7 juni 2011 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5494940)
Daar zeg je iets.

Als harriechristus van zichzelf vindt dat hij god is, kan dit nooit een persoonlijk topic zijn. Vindt harriechristus het echter wel een persoonlijk topic, dan volgt daaruit dat harriechristus geen god is.

Het laatste woord is dus aan harriechristus.

De ware God verenigt het persoonlijke en subjectieve met het algemene en objectieve.
En dat is de heilige geest: eenheid van de Liefde en de Wet.

Maar mijn atoomtheorie als zijnde Gods Rijk is het algemene voor iedereen dus objectief.

Het hemelrijk daarentegen dat innerlijk is, is meer de subjectieve zijde, dat zich met name openbaart in de Liefde.

En de bedoeling van mijn nieuwe leer is beiden te openbaren en met elkaar te verenigen, de nederdaling van de hemel op aard in liefde en gerechtigheid in het bewustzijn der waarheid en eeuwige zaligheid.

Amen

:cheer:

harriechristus 7 juni 2011 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5495373)
Goed initiatief. Het is voor korte tijd wel grappig om met Harrie te discussiëren, maar in feite verpest hij gewoon drie kwart van de topics in deze forumsectie met zijn SPAM.

Geen SPAM, maar de eeuwige en oneindige waarheid van mijn atoomtheorie als Gods Rijk en Gods Hemelrijk.

De grote belofte van het christendom is hier.

Dat kan je toch moeilijk SPAM noemen.

2000 jaar christendom heeft het standpunt van Jezus nu echt wel duidelijk gemaakt en nu vreest de hele wereld één man die zijn wedergeboorte is.

Bovenbuur 7 juni 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 5495632)
het is geen Liefde, maar Haat.

Is dit vier punten waard dan is het slecht met deze wereld gesteld.

Psst, Harrie, dat zijn strafpunten. Om vergefelijk te zijn moet je tegen punten pleiten, als je vindt dat hij je haat moet je juist voor punten stemmen.

Verder is negeren natuurlijk nog steeds voor negers, houd uw lijst blank! [/Maar dat terzijde, want die spreuk werkte veel beter toen we Egmond Codfried nog rond hadden lopen.]

harriechristus 7 juni 2011 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5495466)
vrede,

overigens is harrie helemaal niet de enige monomaan op dit forum. er zijn een aantal mensen die om het even welk onderwerp willen omturnen naar hun eigen stokpaardje.

vrede,

redwasp

Mijn atoomtheorie is zeker geen stokpaardje, maar een nieuwe religie.

Veel meer moeten we oppassen voor de Islam, een achterlijke religie uit het verleden met dictatuur en vrouwenonderdrukking en homo haat.
Deze religie heeft miljoenen aanhangers in het Midden-Oosten en is bezig ook Europa te veroveren.
Daarvoor moeten we heel erg oppassen.

Het christendom is al erg genoeg en we moeten niet nog verder terugvallen tot de Islam.

We moeten naar de toekomst zien krachtens de waarheid van mijn atoomtheorie.
Er moet een nieuwe cultuur komen op deze aarde, anders dan de kapitalistische die bezig is in haar mateloze hebzucht de ondergang voor te bereiden en nu al aan de rand van het bankroet staat door veel te hoog oplopende staatsschulden.

harriechristus 7 juni 2011 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5495647)
Psst, Harrie, dat zijn strafpunten. Om vergefelijk te zijn moet je tegen punten pleiten, als je vindt dat hij je haat moet je juist voor punten stemmen.

Ja, ja: ik heb dat verkeerd begrepen.

Enfin: juist de weerstand tegen Mij levert weer extra aandacht op.

Net als met Geert Wilders en ook met de vroegere christenen was dat zo.

Daar waar ik het meest gehaat wordt zit ook de liefde verborgen, zoals bijvoorbeeld Paulus, die de christenen eerst vervolgde, later zijn grootste discipel werd.

Alleen ben ik al op zoveel Fora gebannen, dat er niet veel meer is over gebleven (behalve Grenswetenschappen nog).

Enfin: gaat alles dicht dan gaat er ergens anders wel een ander deurtje open.

Alboreto 7 juni 2011 17:35

Citaat:

Een null-topic zeg maar.

Citaat:

Ook waar.

harriechristus 7 juni 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5496385)
Een null-topic zeg maar.

Ook waar.

God Allah Machtig

Alboreto doet het toch maar weer

Kern en krachtig

stelt hij zich te weer.....:rofl:

Alboreto 7 juni 2011 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 5497047)
God Allah Machtig

Alboreto doet het toch maar weer

Kern en krachtig

Danku 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be