![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mag je verwachten dat het reglement voor iedereen geldt? |
En deze draad is niet zielig zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Harrie zich als God profileert staat het iedereen vrij een draad over hem te openen, gezien de titel van het forum. |
Citaat:
Jij kreeg een strafje, en dat rechtvaardigt het overdragen van iemand die op dezelfde wijze uit de bocht ging? "Meester, hij doet het ook, gaat ge hem ook straffen?" Dat bestond zelfs in de lagere school niet meer.... De zieligheid kent geen grenzen. :lol::lol::lol: |
Goed initiatief. Het is voor korte tijd wel grappig om met Harrie te discussiëren, maar in feite verpest hij gewoon drie kwart van de topics in deze forumsectie met zijn SPAM.
|
echt veel verpesten kan hij niet
je bent vrij om te geloven of niet Jezus had inderdaad een bovennatuurlijke gave en werd verheerlijkt door zijn koning men is vrij Jezus te idealiseren of niet Jezus , Lourdes en Fatima zijn echt en toch heeft Scherpenheuvel recent een gouden roos ontvangen |
vrede,
Citaat:
overigens is harrie helemaal niet de enige monomaan op dit forum. er zijn een aantal mensen die om het even welk onderwerp willen omturnen naar hun eigen stokpaardje. vrede, redwasp |
Citaat:
23 Wee jullie, schriftgeleerden en farizeeën, huichelaars, jullie geven tienden van munt, dille en komijn, maar veronachtzamen wat in de wet zwaarder weegt: recht, barmhartigheid en trouw, terwijl men het een zou moeten doen zonder het andere te laten. 24 Blinde leiders zijn jullie, die uit hun drank de muggen ziften, maar een kameel wegslikken. |
Citaat:
Is dit vier punten waard dan is het slecht met deze wereld gesteld. |
Citaat:
En dat is de heilige geest: eenheid van de Liefde en de Wet. Maar mijn atoomtheorie als zijnde Gods Rijk is het algemene voor iedereen dus objectief. Het hemelrijk daarentegen dat innerlijk is, is meer de subjectieve zijde, dat zich met name openbaart in de Liefde. En de bedoeling van mijn nieuwe leer is beiden te openbaren en met elkaar te verenigen, de nederdaling van de hemel op aard in liefde en gerechtigheid in het bewustzijn der waarheid en eeuwige zaligheid. Amen :cheer: |
Citaat:
De grote belofte van het christendom is hier. Dat kan je toch moeilijk SPAM noemen. 2000 jaar christendom heeft het standpunt van Jezus nu echt wel duidelijk gemaakt en nu vreest de hele wereld één man die zijn wedergeboorte is. |
Citaat:
Verder is negeren natuurlijk nog steeds voor negers, houd uw lijst blank! [/Maar dat terzijde, want die spreuk werkte veel beter toen we Egmond Codfried nog rond hadden lopen.] |
Citaat:
Veel meer moeten we oppassen voor de Islam, een achterlijke religie uit het verleden met dictatuur en vrouwenonderdrukking en homo haat. Deze religie heeft miljoenen aanhangers in het Midden-Oosten en is bezig ook Europa te veroveren. Daarvoor moeten we heel erg oppassen. Het christendom is al erg genoeg en we moeten niet nog verder terugvallen tot de Islam. We moeten naar de toekomst zien krachtens de waarheid van mijn atoomtheorie. Er moet een nieuwe cultuur komen op deze aarde, anders dan de kapitalistische die bezig is in haar mateloze hebzucht de ondergang voor te bereiden en nu al aan de rand van het bankroet staat door veel te hoog oplopende staatsschulden. |
Citaat:
Enfin: juist de weerstand tegen Mij levert weer extra aandacht op. Net als met Geert Wilders en ook met de vroegere christenen was dat zo. Daar waar ik het meest gehaat wordt zit ook de liefde verborgen, zoals bijvoorbeeld Paulus, die de christenen eerst vervolgde, later zijn grootste discipel werd. Alleen ben ik al op zoveel Fora gebannen, dat er niet veel meer is over gebleven (behalve Grenswetenschappen nog). Enfin: gaat alles dicht dan gaat er ergens anders wel een ander deurtje open. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alboreto doet het toch maar weer Kern en krachtig stelt hij zich te weer.....:rofl: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be