![]() |
Bovenbuur, kan het eerste Belle Perez zijn? En na googlen plak ik er het nummer "Shake it out" ook maar op.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Bij deze krijg je al punten als je het genre weet te raden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat had ik dus ook (zie vorige pagina). Gewoon vaak genoeg proberen. |
Dit is wel interessant: :-) Sommige landen waarvan je het niet verwacht.
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Lordi ofzo? EDIT: o nee, ik zie het al, je hebt de titel in de url laten staan. Een (kennelijk) andere versie heeft iets meer bezoekers uit Nederland: |
Opvallend: Groot-Brittanië, Rusland, Zuid-Afrika, Spanje, Italië, Het Oostblok, de VS, Australië en Scandinavië doen het in beiden goed.
Ook Oostenrijk (volgens de 2de link) Duitsland daarentegen, doet het zeer pover. |
Citaat:
Overigens zullen deze kaartjes niet genormaliseerd zijn naar aantal bekeken video's per land. Een land als de VS scoort dus bij vrijwel iedere video hoger dan pak hem beet de westelijke Sahara. Zuid-Afrika steekt daardoor ook nogal af van zijn omgeving, maar de absolute score lijkt vergelijkbaar met die van Belgie en Nederland (waarbij je natuurlijk wel weer kan tegenwerpen dat hier misschien meer mensen een zuiver historische reden zien om zoiets te bekijken). |
Citaat:
|
Citaat:
In Duitsland is de content van Justin Bieber bv (en veel andere global artiesten) weer geblokt omdat GEMA geen deal heeft met youtube. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be