Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welk lied is dit en wie zingt het? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156687)

ToonW 21 juni 2011 08:18

Bovenbuur, kan het eerste Belle Perez zijn? En na googlen plak ik er het nummer "Shake it out" ook maar op.

Bovenbuur 21 juni 2011 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ToonW (Bericht 5519017)
Bovenbuur, kan het eerste Belle Perez zijn? En na googlen plak ik er het nummer "Shake it out" ook maar op.

Nee, zowel titel als artiest zijn het niet.

Bovenbuur 21 juni 2011 19:12

1 Bijlage(n)
Bij deze krijg je al punten als je het genre weet te raden.

bgf324 21 juni 2011 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5518416)
Naast het aantal kliks staat een icoontje. Op klikken.

Opgelet, vooral grotere uploaders zoals platenmijen, schakelen deze functie nog wel eens uit om de concurrentie niet wijzer te maken, of om bedrog te maskeren.

Citaat:

Onderscheidingen voor deze video (0)
(Er zijn geen onderscheidingen voor deze video.)

Bovenbuur 21 juni 2011 19:57

Dat had ik dus ook (zie vorige pagina). Gewoon vaak genoeg proberen.

bgf324 21 juni 2011 19:59

Dit is wel interessant: :-) Sommige landen waarvan je het niet verwacht.

Bovenbuur 22 juni 2011 09:31

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5520275)
Dit is wel interessant: :-) Sommige landen waarvan je het niet verwacht.

Is het hardrock of metal?

Lordi ofzo?

EDIT: o nee, ik zie het al, je hebt de titel in de url laten staan. Een (kennelijk) andere versie heeft iets meer bezoekers uit Nederland:

bgf324 22 juni 2011 10:19

Opvallend: Groot-Brittanië, Rusland, Zuid-Afrika, Spanje, Italië, Het Oostblok, de VS, Australië en Scandinavië doen het in beiden goed.
Ook Oostenrijk (volgens de 2de link)

Duitsland daarentegen, doet het zeer pover.

Bovenbuur 22 juni 2011 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5521201)
Opvallend: Groot-Brittanië, Rusland, Zuid-Afrika, Spanje, Italië, Het Oostblok, de VS, Australië en Scandinavië doen het in beiden goed.
Ook Oostenrijk (volgens de 2de link)

Duitsland daarentegen, doet het zeer pover.

Die zitten met een trauma/deuk in hun nationaal ego. Mij valt vooral de lage score van Frankrijk op.

Overigens zullen deze kaartjes niet genormaliseerd zijn naar aantal bekeken video's per land. Een land als de VS scoort dus bij vrijwel iedere video hoger dan pak hem beet de westelijke Sahara. Zuid-Afrika steekt daardoor ook nogal af van zijn omgeving, maar de absolute score lijkt vergelijkbaar met die van Belgie en Nederland (waarbij je natuurlijk wel weer kan tegenwerpen dat hier misschien meer mensen een zuiver historische reden zien om zoiets te bekijken).

bgf324 22 juni 2011 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5521446)
Die zitten met een trauma/deuk in hun nationaal ego. Mij valt vooral de lage score van Frankrijk op.

Overigens zullen deze kaartjes niet genormaliseerd zijn naar aantal bekeken video's per land. Een land als de VS scoort dus bij vrijwel iedere video hoger dan pak hem beet de westelijke Sahara. Zuid-Afrika steekt daardoor ook nogal af van zijn omgeving, maar de absolute score lijkt vergelijkbaar met die van Belgie en Nederland (waarbij je natuurlijk wel weer kan tegenwerpen dat hier misschien meer mensen een zuiver historische reden zien om zoiets te bekijken).

In Zuid-Afrika leeft 'apartheid' nog altijd een beetje. Dat is misschien een verklaring.

Eberhard Leclerc 22 juni 2011 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5521446)

Frankrijk en Duitsland kennen vaak een provider-block van dergelijke content op politieke redenen.

In Duitsland is de content van Justin Bieber bv (en veel andere global artiesten) weer geblokt omdat GEMA geen deal heeft met youtube.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be