![]() |
Citaat:
Waarde is relatief. In het oude Kongo ruilde men zilverpapier tegen diamant. De mensen wisten niet beter, en voor hun was het zilverpapier meer waard. En daarom zult U toch zien, dat het op zal geraken. Want het zal niets waard zijn. |
Het is een illusie om te denken dat werkloosheid in de tijd beperken een oplossing is.
Er is maar één echte goeie oplossing: werkloosheidsuitkering radicaal afschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal geen kassen meer. Niet langer meer de werkende mensen laten opdraaien voor de lamstralen. |
Citaat:
En nu ga ik effe een paar baantjes trekken in mijn zwembad. |
Citaat:
Maar!! Stop de subsidiering van het proletariaat. Dan gaat het vanzelf weg. Om wapens |
Citaat:
Dus geen doktersvrouwen of winnaars van de lotto. |
Citaat:
|
En nu ga ik verdorie zwemmen ! Salut en de kost :-)
|
Citaat:
Is dat nou leuk, die extreem gecontorsionneerde poses? (het woordje is van mij) http://youtu.be/yLi4weLjZMU |
Citaat:
|
Als je de werkloosheid beperkt in de tijd, moet je dat ook doen met het werken.
Bv een halve dag werken en een halve dag werkloos zijn. Of een halve carrière werken en een halve carrière werkloos zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie zal gepluimd worden ?? Niet de superrijken, vergeet het maar, wel het grootste deel van de werkende Vlamingen, allicht ben jij daarbij!! Je moet wel gaan beseffen dat die mensen stilletjesaan genoeg krijgen om te werken voor de profiteurs en zelf minder en minder over hebben!! Solidariteit is iets waaraan de mensen zich niet storen, zolang ze het zelf niet ondervinden. |
De maximum uitkering in Belgie ligt op ongeveer 1400€.......dat valt reeds binnen de paar jaar terug naar 400 en iets €......Het is dus geen vetpot.
Geen enkele partij(ook MR,O-VLD en N-VA niet) eist momenteel een naakte beperking van de uitkeringsperiode.... Er wordt wel een trajekt voorgesteld waarbij uw uitkering daalt en TERZELFDERTIJD u ,behalve recht op opleidingen,u ook een "rugzakje" meekrijgt waardoor u goedkoper wordt om aan te werven ...... Dat zou dan het formaliseren zijn van praktijken die momenteel al in rudimentaire vorm toegepast worden! straffer nog,het N-VA denkt er zelfs aan om mensen die blijkbaar niet inschakelbaar zijn wel degelijk hun uitkering af te pakken EN een betaald overheidswerk te geven..(eat your heart out linkiewinkies,een eerder "rechtse" partij die overheidsjobs zou creeren)...... en misschien is het dat laatste,het blijvend RESPONSABILISEREN ,dat braakneigingen opwekt bij de overblijvende hangmat-cultivateurs en schijn-werklozen......Het moet afgrijselijk zijn,het besef dat iemand u ZAl DOEN werken....:| |
Citaat:
Weg met de solidariteit ;) |
Citaat:
Citaat:
Dus jeps: weg ermee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be