![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan dat niet met zekerheid zeggen natuurlijk, maar de algemene sfeer in de meeste discussietopics is gewoon alles behalve uitnodigend. Zoiets kan de motivatie direct verminderen.
Het schrikt(e) mij trouwens ook af, maar ik ga toch proberen vol te houden. En voor alle duidelijk: Nee ik ben geen dubbelnick, ik ben wel degelijk nieuw hier. |
Citaat:
Hier komen allerlei types en dat geeft nogal wat verschillende meningen. Dat maakt het juist zo interessant, de rest moet ge er maar bijnemen of op café gaan. |
Citaat:
Moesten we hier wat meer klappen kunnen uitdelen, zou er zoveel niet gezeverd worden hoor. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik hier net kwam piepen, werd ik steeds aangesproken met "C-dude". Echt, en ik weet tot op heden niet waarom. Ook werd ik hier wekenlang als ne man beschouwd.:lol::lol:
Ik begrijp dus wel waarover Toon het heeft wanneer hij stelt dat nieuwelingen hier zéér wantrouwend bejegend worden. |
Citaat:
Trouwens, je hebt je nooit voorgesteld als vrouw, dus we konden dat niet weten. (Iedereen is man, tot het tegendeel bewezen wordt 8-) ) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik de weg vind zal ik da zeker doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: en bier om te verdoven :cheer: |
frustraose: gé bier en gene wiski :-(
|
Heb "de kroeg" trouwens nog niet gevonden, wat is de naam ervan? Dan kan ik het iets gemakkelijker opzoeken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be