![]() |
Altijd maar zagen en klagen. Doe uw auto weg, he, dan moet je niet naar de keuring en is er al die rompslomp ook niet.
|
precies of ik een autokeuring nodig heb om te weten of er iets mankeert aan mijn wagen. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
post scrotum: ik vond dat nog goed gevonden, die laatste regeling: als je auto 4 jaar is, eerste technische controle ondergaat, en 't is ok, dat krijg je twee jaar respijt. (ik dacht éénmaal herhaalbaar ? dus ideaal controle op 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 ... jaar ) Maar ochgottekes als er een trekhaak aanhangt ... Eigenlijk vind ik ook dat de technische controle, in het raam van openbaarheid van bestuur, alle, maar dan ook alle statistieken van goed- en afkeuring zou moeten publiceren. Maar ja, een tsjeef en openbaarheid ... da's gelijk Van Gheluwe en respect voor kinderen: volledig tegengesteld. |
Citaat:
ik ga volledig akkoord met uw redenering. En toch eigenlijk zouden wij dat toch wel moeten kunnen? Uit onszelf bezig zijn met onze veiligheid en de veiligheid van onze omgeving? |
Schaf de autokeuring af, en pluk ze willekeurig van de weg af zoals alcoholcontroles. En schrijf in de wet in dat uw auto geacht wordt volgens de normen afgesteld en onderhouden te zijn.
Ik zou mobiele controlecentra in vrachtwagens bouwen. |
Citaat:
Kunt ge het geloven? Voor ene cm keuren ze af, terwijl rookbakken de keuring halen omdat ze er reglementair bij staan. Ze moeten maar zien of er iets aan "aangepast" is en ze gaan alles af om toch maar iets te vinden om u af te keuren. Dat is een sport in België, op elke komma die verkeerd staat iemand buizen. Want dat brengt op. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgend jaar (mits er geen deuk of gat in de planning komt) rijd ik met de sportiefste sportcoupé van Volkswagen. Het is evenduur als een Mercedes/BMW/Audi. Doch kleiner, maar véél vlotter. Voor zo eentje wil ik me nog pijn doen. Hiervoor reed ik met een krot, dus liever een johnnycar ja :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt daar en gendarmes bijzetten, om mensen te verplichten hun auto te laten controleren. Sommigen zijn echt wel simpel van geest zeg. |
Ik vind dat men PD en BDW een overall moet geven en hen de auto's laten keuren. D�*n zou het allemaal beter gaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be