![]() |
Citaat:
de vroegere dictator op de redactie van Het Belang van Limburg, daar wegens wangedrag buitengezwierd, opgevist door Elsevier tijdschrift, die sedertdien nog meer azijn pist dan Bourgeois ooit zal kunnen... door literair hoogstaande Humo's en andere Knacks of nietkwaliteitskrant De Morgen soms opgevoerd.... een zielig persoontje als je het mij vraagt... |
@Steenbokske
Sabena.... tsjah, d�*t heeft die inhoudsvolle Daems anderzijds dan ook heel talentvol opgelost, niet? Om nog maar te zwijgen van het immense talent dat onze regering daar toen tentoon heeft gespreid. Het doel niet teveel open laten staan, Steenbok... Voorzichtig blijven met uw voorbeelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze komt eerlijk en vlot over. Ze gedraagt zich ook beleefd tegenover een tegenstander zelfs al heet die Filip Dewinter. Voorzitter Leterme, die VB-ers uitscheldt voor criminelen of potentiële criminelen, kan er nog iets van leren |
Citaat:
Voor de Piano is het duidlijk niet eens een halve stap. :lol: |
Citaat:
|
in de linkse Camps-logica ben je blijkbaar extreem katholiek als je tegen migrantenstemrecht bent.
God ja, zijn column zal niet het verschil maken bij de kiezers denk ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt stilaan een gewoonte op dit forum. Men schiet entoesiast op de pianist, maar weet uiteindelijk niet meer waarover het gaat.
Het gaat over het sociaal verraad van Inge Vervotte. Camps is slechts de klokkenluider en geef toe, hij doet dat niet onaardig. Ik ken slechtere schrijvers. |
Citaat:
|
[quote="Vasili Saitzev"]hugo camps, hugo camps, who the f*ck is hugo camps????
een arrogante, weet-alles-beter, verzuurde ollander :( een uitgeschreven journalist met een uitgedroogde stylo ? |
Citaat:
|
uiteraard... maar ook naar de uitleg.... en die beviel minder... :oops: :wink:
|
Citaat:
Zie "aanhouding 5 Georgiërs te Gent" |
Citaat:
en de vekbonden die jarenlang geen sanering toelieten.... dus Ingeke werd populair door verschijning voor de media voor iets wat haar vakbond mede kapotgemaakt had.... dus mijn waarde... schiet niet op de laatste pianist... de vorige overbezette orkesten waren schuld.... |
Citaat:
die hadden toch niets misdaan... of waren ze nog geen "Belg" ? :roll: |
Citaat:
"1 dode is een drama, 1 miljoen doden een statistiek" zonder dank! on topic: opinie-stukjes lees ik niet, de meeste politici en journalisten... willen wel aandacht maar hebben niks te melden (wou iets anders typen maar heb m'n biechtvader beloofd minder te schelden) Sabena blijft failliet, Vervotte komt nog steeds met hare kop op tv, Camps blijft goede inkt verspillen en in de gazet staat alleen maar oud nieuws. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be