![]() |
Citaat:
En dat Leterme van jong dames houd, is steeds te zien geweest in zijn regeringen. Vervotte haar carriere is gelijklopend met die van Leterme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De "Story" is uiteraard een zeer betrouwbare bron.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twijfelt er iemand, bijna niet te geloven. Het is al lang geweten dat de man dol is van geiten, het mogen er zelfs zijn uit Menen. Ge weet wel, de ex van de sigaar uit Jabbeke die beloond werd voor haar diensten met een Vlaams zitje. Die tsjeven nietwaar... Doet me denken aan het gekende liedje van Miel Cools: iets over het knijpen van de katjes in het donker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat die mens toch doen wat hem het beste lijkt. Dat is een zaak tussen hem en zn vrouw(en). |
Citaat:
Dit is politiek relevant. Zijn partij is de CD&V ... CHRISTEN enzovoorts dus ... Dit gaat in tegen de idealen die zijn partij zegt te verdedigen. Dus ofwel stapt hij uit die partij , ofwel verwijdert die partij de C uit haar naam , ofwel volgt er een ( ten minste ) hele goede uitleg. Overigens is die man gehuwd, hij heeft ooit tegen zijn vrouw gezegd "ik hou van je , tot de dood ons scheidt. In goede en ..." weet je wel ? Als hij al bedrog pleegt tegenover iemand om wie hij geeft , wat zijn zijn verkiezingsbeloften dan nog waard ? Waarom zou hij zijn woord tegenover een hoop wildvreemden wel houden als hij zijn geliefden al bedriegt ? mvg. Sint Ignacius |
Mag ik eraan herinneren dat Leterme niet enkel beschuldigd wordt van een persoonlijke affaire met de dame in kwestie, maar ook van de poging om haar te bevoordelen bij de toekenning van een openbare functie? Deze zaak is dus zeer zeker politiek relevant.
|
Citaat:
Dit moet onderzocht worden tot op het bot. Zo'n parvenue kan toch geen premier blijven. |
Citaat:
De Franstalige pers is erop gesprongen naar het schijnt. Ofwel maken ze hem af ofwel zetten ze hem er in Francofonië mee onder druk. De komende weken zullen we zien hoe de CD&V zich gedraagt als de nota-Di Rupo op tafel komt. Het zou wel eens kunnen dat die reactie veel te maken zal hebben met de doofpotoperatie -Leterme. Berlusconi begreep dat ontkennen niet altijd de juiste houding is: hij trachtte door zijn 'bekentenis' zelfs garen eruit te spinnen. |
Over Yves Leterme doen wel straffere verhalen de ronde.
Meer zeg ik niet. |
Hij zou beter toegeven, en er zeker garen bij spinnen. In onze hedendaagse Westerse samenleving is het schuinmarcheren van politieke leiders bewonderswaardig en dus een pluspunt. Zie Clinton, Berlusconi, Haider en Sarkozy... lijst ongeperkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CD&V-Marterns... hoevoel vrouwen heeft die niet gehad? Officiële staat het nummer op vier maar daar zijn de de maitresses niet bijgeteld. macht corrumt snel. (*Annemie Neyts natuurlijk... die treurt om haar geliefde amnesia patietent) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be