smiley |
26 juni 2011 13:03 |
[quote=Pin en Puk;5527857] correctie, islam. Bij mijn weten hebben zij niks tegen slechte moslims die hun islam slecht volgen, en evenmin hebben zij iets tegen ex-moslims.
Allochtoon is fout. Niet tegen chinezen of Spanjaarden bvb enkel tegen integratieonwillige lieden die hier niet thuishoren omdat zij een gevaar betekenen voor onze samenleving, lui die nu reeds voor problemen zorgen
Ik denk niet dat die iets tegen ECHTE asielzoekers hebben. Echte asielzoekers zijn nl geen economische vluchtelingen. De meesten zijn geen echte asielzoekers vandaar. Het loopt gewoon de spuigaten uit, nog niet gemerkt ?
Citaat:
waar ze jaren op gekapt hebben en zonder resultaat stappen ze meer en meer over naar de invalieden en chronisch zieken van onze eigen mensen.
|
Oh ja ? Bron. Blijkbaar doet u het verzet van Vlaams Belang tegen de islam af (het is de enige partij die zich tegen islam durft uit te spreken) alsof het is omdat ze gewoon iets hebben tegen vreemdelingen, (na hun programma destijds te hebben gelezen hebben zij bij mijn weten niks tegen perfect geintegreerde vreemdelingen, mensen die zich Vlamingen onder de Vlamingen voelen)
islam zelf zou volgens u niks zijn om ons zorgen over te hoeven maken. Het is niet door aan Vlaams Belang bashen te doen dat het steeds maar groter wordende islamprobleem, waar momenteel reeds onze vrijheden, vrouwen homos en joden het slachtoffer van zijn, zal verdwijnen.
|