![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor zin heeft het zaken te zeggen die ze niet begrijpen? |
Citaat:
Ik ben geen bajesklant, en zeg dat ook. Hoogstens een combi klant na een of andere betoging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
do 10 feb 2011, 08:15
Politievakbond: boetes zijn te hoog AMSTERDAM - Politieagenten vinden de verkeersboetes die zij moeten uitschrijven te hoog, aldus de politievakbond ANPV. Dit jaar zijn verkeersboetes met 15% verhoogd. ![]() De verhouding tussen sommige overtredingen en de hoogte van de bekeuring zou volledig zoek zijn. Dat meldt de NOS. Door rood rijden kost nu 185 euro, een winkeldiefstal 50 euro. "Dat snapt niemand en dat kunnen we ook niet uitleggen", aldus een woordvoerder van de ANPV. Agenten zouden zich schamen voor het uitschrijven van sommige bekeuringen. Ook krijgen ze door de hoge boetes te maken met agressie. De politievakbond roept zijn leden op bij minister Opstelten te protesteren tegen de hoge boetes. http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...__.html?p=19,1 ;-) Tegen dat blondje ga ik geen vuile flik roepen. Daar ga ik nog eens extra bij fout parkeren....:lol: Maja, ze werkt ook niet in Kortrijk hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Probeer u overigens dit land eens in te denken zonder politie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-> geen normen -> geen waarden -> geen gezag -> zelfbeschikking Zo moet dat zijn. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een land zonder politie is inderdaad het Wilde Westen. Ideaal voor marginalen maar onhoudbaar voor de gewone mens. Het wordt een anarchie. Lees gewoon even de feiten in de krant iedere dag : moorden, diefstallen, verkeersongelukken wel of niet door schuld, ... Wie zou Ronald Jansen, Hans Van Temsche, Dutroux oppakken als er geen politie was? Laten we die criminelen maar rustig verder doen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be