![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zei ik toch ook al, wat jij zegt, maar veeel langer en meeer. Maar goed, ik speeel mee. Waarom amuseer je je niet met minder verslavende en leukere dingen die ook beroezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mens wordt niet "gelukkig" van zoveel zaken, maar blijft ondanks dat rustig verder doen. Waarom Guy Tegenbos precies "roesmiddelen" er uit moest kiezen om over te zeveren is mij een raadsel. Zijn mening is dan ook volstrekt waardeloos.
Hij wurmde er op het einde ook iets tussen over de "onbestaande bewijskracht" voor de werking van legalisering, een uiterst leugenachtige stelling. Plots lijkt het waarom van de zever van Guy niet zo'n groot mysterie. |
Als ik hoog wil zijn, blijf ik in de bergen
als ik laag wil zijn, ga ik naar het strand maar het leukste niveau is halverwege en in elk geval het mooiste uitzicht op mezelf |
Citaat:
Ook met schoonmaken, ja:lol: Iets wat ik nooit doe.... |
Citaat:
|
Citaat:
Kan Guy daar wat mee aan, denk je? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar riskeer toch niet van in mijn buurt wiet te gebruiken, want ik draai je een loer. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
chocolade en koffie beroezen niet of nauwelijks naar 't schijnt moet je 10 kilo chocolade eten voor je in een chocolade-roes komt (wat dat ook mag zijn) Van koffie weet ik niet hoeveel liters, maar de blaas zal daar de beperking zijn voor de roes |
Citaat:
die dichtte. stijg niet te hoog daal niet te laag het mooiste zicht ontplooit zich halfweg aan het oog dat is natuurlijk echte poëzie Nietsche die beroesde zich aan poëzie en Filosofie Misschien interessant voor Xenofoon Daarbij hield hij zich niet aan zijn eigen regels en steeg naar de grootste hoogten en bleef daar |
Citaat:
|
Citaat:
dur de comprenure eh kebber nual 10 genoemd, waaronder schoonmaken:lol: Maar ik begrijp je wel hoor, je wil geen substituut voor roesmiddelen Terwijl Guy Tegenbos dan weer denkt, dat roes-middelaars geluk zoeken in roesmiddelen. Wel, ik vind jullie alle twee verkeerd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be