![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik geen gebruik van gemaakt heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens, als je die zinnen opzoekt in Google, ontdek je dat dit een oud copy-paste bericht is op een aantal fora, en in de meeste versies aan de gemeente(n) geschreven is.
|
Citaat:
Het is lachewekkend indien je het leest, maar anderzijds (indien dit echt van clienten van het OCMW komt) is dit inderdaad schrijnend voor 2011. Ook ik vraag mij af welke OCMW medewerker dit openbaar maakt en dan nog de spot drijft met deze mensen. |
Citaat:
|
Ok, puur wettelijk zou dit dan misschien -indien wat gij zegt klopt- inderdaad in orde zijn.
Ethisch gezien is het nog altijd verwerpelijk ;) |
Citaat:
Eigenlijk een beetje 't zelfde hé. "Ik stond stil maar mijn auto niet en toen kwam het tot een aanrijding met een boom. De boom gaf geen voorrang" , weet u wel... ;-) |
Ten eerste:
Die 'grappige brieven' circuleren al +10 jaar via mail op het internet. Om de 2 jaar duikt dat eens opnieuw op. Ten tweede: De verontwaardiging hierover is zeer gratuit. Ten derde: Wie dusdanig schrijft, heeft gewoon in school de worst uitgehangen. Die grappige brieven zijn daarvan nog het minst erge gevolg. Erger is dat ze daardoor niet capabel zijn om zich een treffelijke woning te verwerven, en bovendien in de kassen moeten graaien die gevuld worden door mensen die niet te lui waren om te studeren en te werken. |
Dit lijstje ging 20 jaar geleden al rond.
toen nog per fotokopie :-o |
Citaat:
en ook voor zij die goed open deuren kunnen intrappen:lol: en open goals kunnen scoren:lol: terwijl het toch godgeklaagd is te betreuren dat een mens uiteindelijk niet in de scanner moet om een mogelijke hersentumor op te sporen.:-( Maar ja, dat is forum hé. En dan nog wel van iemand die al 20 keer gezegd heeft mij met rust te zullen laten.:lol: |
Citaat:
Maar goed, openingspost verwijderen vanwege C/P |
Citaat:
|
het punt is dat ze echt moeten zijn, anders is het niet grappig
Als ze werkelijk echt zijn, is het natuurlijk crapuleus om daar me te lachen, dat klopt evengoed |
Citaat:
|
Citaat:
Sterilisatie kan op aanvraag volledig gesponsord door de overheid uitgevoerd worden. Probleem opgelost. Sociale zekerheid een halve marathon dichter bij de redding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be