![]() |
Allee, Gilbert zal gene kou hebben morgen . Een gele, groene en een bolletjestrui...
En Contador... 1.20... |
Frank Schleck al een voorsprong van 1.20 8-)
|
Citaat:
|
Ben benieuwd wanneer Gilbert tegen de dopinglamp loopt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat die mannen nogal veel dingen "op 't randje" krijgen zal wel zijn, maar of ze zelfs weten wat het allemaal is... De tijd dat ze met een paar geuzen in hun botten de tour uitreden is toch zowieso voorbij... |
Ik hoop alleszins dat Van den Broeck en Gesink een mooi klassement rijden.
Laat Gilbert dan nog maar een aantal keertjes winnen en ik vind het dik in orde! Natuurlijk moet A. Schleck (of misschien nog anderen)het vuur aan de schenen van Contador leggen, hij staat al 1:20 achter :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen een eventuele nederlaag alvast op dit tijdsverlies steken... De Schlecks hebben de ploegentijdrit doorstaan, gelukkig mochten ze in de wieltjes blijven zitten. Eigenlijk een beeld dat niet past bij een potentiële tourwinnaar.:-( Nu kunnen ze een paar dagen op het gemakje de boel laten controleren door de sprintersploegen, 'k wou dat ze al in de (echte) bergen zaten... |
Citaat:
|
Citaat:
En de aankomst schol niet veel. Maar net dat kleine verschil zal hem ook weer aanvreten... Gilbert die liet zien hoe je niet in een ploeg moet rijden :roll: |
Wielrennen is echt wel kaka, sorry.
|
Citaat:
Alé op 1 van de twee toch :) Volgens mij staat Contador er in de bergen. Op de Schlecks pakt hij zowieso nog een paar minuten in de tijdrit dus die gaan volgens mij weinig problemen geven. Evans lijkt me echter een taaiere klant te worden. |
Citaat:
|
Hoe doen die dat eigenlijk? Want goed, je kunt nu zeggen, goh, zo'n paar uur - wat is dat nu?
Maar de kans wordt wel exponentieel groter na X tot de nde koersen natuurlijk. Zouden er al renners een koers hebben verloren wegen toiletstop? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be